• Juni 2012

Äntligen verkar våra bilder vara klara :)

Idag ringde min man och sa att han hade hört av fotografen. Våra bilder verkar var klara snart! Spännande!

Det är nästan 3 månader sen vi fotades så jag har glömt en hel del av positioner, m.m. så det ska bli så spännande att snart få se dem! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-02 12:01
    Vi har fortfarande inte fått några bilder, trots att vi postade ett USB-minne till fotografen för över en månad sen. :(

• Svar på tråden Äntligen verkar våra bilder vara klara :)
  • Chicita

Aha ja då var det väl lite värre... Jag tänkte om det var en proffsfotograf som tog sån tid på sig

• Juni 2012

Maken hade stavat fel i den epostadress som han gav fotografen så vi fick inga bilder. Det var en månad sen så jag vet inte när hon tänkte skicka till den rätta adressen....

• Juni 2012

För en månad sen postade vi ett usbminne till henne så vi ska få bilderna någongång. Än har vi inte hört något och hon svarar inte när maken skriver via Facebook. :(

• PimPim83
    Juni 2012 skrev 2013-01-02 11:17:33 följande:
    För en månad sen postade vi ett usbminne till henne så vi ska få bilderna någongång. Än har vi inte hört något och hon svarar inte när maken skriver via Facebook. :(
    Va?? Herregud vilken dålig stil! Har ni pratat med fotografen i telefonen angående detta eller åkt för att prata med henne öga mot öga?
  • Juni 2012

Nej, men maken får nog ringa henne snart. Hon bor lite för långt bort för att åka dit.

Det knepiga är att vi i utbyte mot denna gratisfotografering skulle rekommendera henne till andra, men det kan man ju definitivt inte göra. Alltså, den provbild vi fick var jättefin, men leveranstiden är ju under all kritik,

• VictoriaE

Men usch, vad jobbigt!! Nu ar det ju 6 manader som har gatt anda!!

• Juni 2012

Mmm, vi fotades ett par veckor efter vigseln och inte kunde jag tro att det skulle ta sån tid.

• Juni 2012

Nu har de kommit. Det tog 7 mån. Vi fick 25 bilder varav 12 var i ett filformat som i kunde öppna, resten var "trasig eller felaktigt format".

• VictoriaE
    Juni 2012 skrev 2013-01-07 21:37:03 följande:
    Nu har de kommit. Det tog 7 mån. Vi fick 25 bilder varav 12 var i ett filformat som i kunde öppna, resten var "trasig eller felaktigt format".
    Jag hoppas att de bilder ni fick blev bra i alla fall?
  • Juni 2012

Jag är bara självkritisk och ser att min klänning sitter uselt i ryggen, den har hasat ner under promenaden till fotoplatsen. Den ser lite säckig och stor ut. Hade jag vetat det hade jag kunnat dra upp den, men jag kan ju tyvärr inte se det själv.

Men annars var bilderna helt ok. Nån hand med ringar-bild, några pussbilder och någon hålla-om-bakifrån. Vi tog några tokbilder också, men antingen så blev det ingenting av dem eller så är de bland de bilder som inte går att öppna.

• VictoriaE

Jag kanner igen det dar- man plockar sonder allt. "Jag borde ha gjort si och sa. Jag glomde si och sa". Jag har istallet bestamt mig for att tanka "nu ar vi gifta i alla fall" Glad Jag ar saker pa att du blev jattefin anda Glad

• Erdna Nord

Vilket format var de som ni inte kunde öppna? 

Svar på tråden Äntligen verkar våra bilder vara klara :)