• emzerus83

Accessoarer till denna klänning?

Jag kommer att ha denna klänning när vi gifter oss nästa sommar. har börjat kolla på smycken o undrar om det blir för mycket med dessa smycken till? Kan jag ha alla smycken eller ska något bort enligt er åsikt? Kommer att ha lockigt utsläppt hår, bara lite uppsatt bak...

Min klänning:

Diadem:

Armband:

Örhängen:

Halsband:

Hårsmycken:

• Svar på tråden Accessoarer till denna klänning?
  • emzerus83
    Chicita skrev 2012-09-16 20:25:32 följande:
    Det låter som ett bra koncept.
    Enhetligt och genomtänkt. Glad 
    Du tror inte att det blir för mycket?
  • Chicita
    emzerus83 skrev 2012-09-16 20:32:39 följande:
    Du tror inte att det blir för mycket?
    Nej, pärlor är klassiska och det är inte allt för mycket bling på klänningen heller. 
    Det blir snyggt.

Och om du känner att det känns för mycket på bröllopsdagen så är det ju bara att ta av något Flört 
  • emzerus83
    Chicita skrev 2012-09-16 20:33:59 följande:
    Nej, pärlor är klassiska och det är inte allt för mycket bling på klänningen heller. 
    Det blir snyggt.

Och om du känner att det känns för mycket på bröllopsdagen så är det ju bara att ta av något Flört 
    Ja det absolut lättaste är väl att helt enkelt prova allt tillsammans med klänningen för att se...:)

tack för din kommentar!! :)
  • daniiel

Jag tror att det skulle bli jättefint :) Enligt gammal skrock betyder pärlor tårar på bröllopsdagen.. och vem vill inte ha glädjetårar då? ;P

Jag håller med Chicita, på bröllopsdagen när klänningen är på, hår och smink är fixat och du har buketten i handen, så kika i en spegel och känn efter om du vill plocka bort något.

• emzerus83
    daniiel skrev 2012-09-16 20:39:23 följande:
    Jag tror att det skulle bli jättefint :) Enligt gammal skrock betyder pärlor tårar på bröllopsdagen.. och vem vill inte ha glädjetårar då? ;P

Jag håller med Chicita, på bröllopsdagen när klänningen är på, hår och smink är fixat och du har buketten i handen, så kika i en spegel och känn efter om du vill plocka bort något.
    va skönt att få era åsikter :)  Tack! kommer att beställa allt detta så får vi se då :)
  • Sjörå

Eftersom allt är pärlor och har en enhetlig stil så tror jag inte att det kommer att bli för mycket. Men prova med klänningen till så är du säker.

• emzerus83
    Sjörå skrev 2012-09-16 21:45:49 följande:
    Eftersom allt är pärlor och har en enhetlig stil så tror jag inte att det kommer att bli för mycket. Men prova med klänningen till så är du säker.
    Tack! :)
Svar på tråden Accessoarer till denna klänning?