• cathrine83

Inspiration! Vår speciella inbjudan

Tänkte dela med mig av vår videoinbjudan och hoppas kunna inspirera fler som vill skicka ut något annorlunda!

Filmen är gjord i www.animoto.com

">

• Svar på tråden Inspiration! Vår speciella inbjudan
  • Alyllyra

Vilken gullig film!

Jag funderar på nått liknande, inte som hela inbjudan men kanske som boka-datumet. Min sambo gillar att pyssla med videoredigering så jag tror han skulle tycka att det var kul! 

• anna1977

Vilken fin inbjudan, profsigt gjort. Tack för att du delade med dig!

• malli716

Jättefin och kul med annorlunda.
    En bekant till mig har gjort något liknande till deras bröllop som de precis skickat ut:

www.esra.nu/ 

• c30

Fräck inbjudan skulle vilja göra något liknande köpt ni erat eller använde ni gratisvarianten? Går det att lita på den hemsidan med tanke på att man lämnar ut sit kontonr? Nä man e färdig kan man lägga ut filmen på cd skiva? Tacksam för svar Med vänlig hälsning

• cathrine83

Vi valde att köpa versionen för 5 dollar(?) bara för att vi skulle få ett bra och pålitligt format.
    Vi brännde ner inbjudan på en skiva och testade i våra två dvd-spelare (PS3 och en billig 300-kronors) och inbjudan funkade i båda så vi brännde och skickade ut.
    Tyvärr var det väldigt många som inte lyckades öppna inbjudan Den funkar att öppna i VLC i datorn men inte i Mediaplayer.
    Det var såklart en stor nackdel att vi var tvungna att höra med alla inbjudna om de lyckats öppna cd-skivan. 

• CoG

Å så fin!

Jag tror att de inbjudna kommer att känna sig speciella och utvalda då dom bjuds in via denna bröllops snökula :)

Svar på tråden Inspiration! Vår speciella inbjudan