Fest i tält??
Vad tror ni, kan man ha festen i ett stort festtält på trädgården - vi gifter oss i slutet av juni (nästa år!)? Man får naturligtvis se till att det finns värme. Tror ni att det skulle funka? Vart får man tag på tält?
Kram
Vad tror ni, kan man ha festen i ett stort festtält på trädgården - vi gifter oss i slutet av juni (nästa år!)? Man får naturligtvis se till att det finns värme. Tror ni att det skulle funka? Vart får man tag på tält?
Kram
Tack Peanut!
Men hur många gäster ska ni ha? Jag var precis inne och kollade vad det kostar att hyra tält typ genom "Rent a tent" och det kostar ju en förmögenhet!! Hur stort är tältet som ni ska ha?
Kram
Vad betalar ni för era tält? Vi är också inne på att hyra...
Vi ska ha festen i tält .
Jag gjorde en stor prisundersökning förra året när vi bokade och kom fram till att Frans August är bäst och billigast i Stockholmstrakten.
Priset blir avsevärt högre om man ska ha en liet större fest än 50 personer då det oftast krävs en annan typ av tält.
Vi har även beställt trägolv och grön matta .
Visst det blev lite dyrare men alla kommer att vara finklädda, damerna ha högklackat etc.
Vi har även prel. bokat 4 st infravärmare om det blir en kall dag.
här är bra länkar till tältuthyrare:
www.fransaugustab.se
Det är proffsiga och klart billigast.
Några andra som var billiga var
Tältfestarna
www.tegeco.se
fråga gärna om det är något ni undrar.
Hej på er
Jag tror att jag får ställa in det här med tält för det verkar svindyrt! Dessutom bor vi utanfölr Värnamo och har inte så stora möjligheter till att välja mellan uthyrare, men jag får fortsätta undersöka!!
Kram