• Fiie

Uppsalatjejer sommaren 2005

Jag ska gifta mig 11 juni och tycker det skulle vara kul att träffa fler tjejer från Uppsala och prata om den stora dagen. Hur långt har ni kommit osv. Kul med en träff nånstans...

• Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005
  • bröllopsglad

Jag ska också försöka hänga med för första gången, onsdag v 25 efter 17.30.

• mañana

Tror jag kan komma med igen. Blir tredje gången för mig.
    Ska vi ta med lite bilder å visa varandra?!

Planeringspaniken börjar krypa på (mig iaf): ska banta 3 kg, få klänningen nån gång så att jag kan köpa underkläder, slöja etc, beställa bloommor till buketten...

• Jockesflikka

gahhh vet inte om jag kan komma nu har gått och blivit sjuk, men vi får se om man hunnit kurera sig tills då...

• MoAm

Hur går det i morgon, är det några som har tänkt komma och var ska vi träffas i så fall?

• Sommarsolen

Ska vi inte ses nästa vecka på onsdag? Vi pratade väl om vecka 25?

• MJB

jo, onsdag var det väl vid 18 tiden alltså vecka 25

• Jockesflikka

Jag kan tyvärr inte komma nu idag, dotterns farmor fyller år ( visste inte det)så nu måste man sitta där och vara trevlig.

• Sommarsolen

Jag har också fått förhinder...tyvärr.

• MJB

Kan inte heller m2b spelar golf och ingen barnvakt, vi får ta det en annan dag vi har semester nu så för mig funkar nästan närsomhelst

• Snigel

Puffar upp tråden och meddelar att det idag är 3 dagar kvar tills jag blir fru! Hoppas på vackert väder och att allt går som det ska. (Varför skulle det inte göra det?)

/Snigel

• Maira

Oj vad spännande Snigel! Du skriver väl här sedan och berättar hur det var?

Lycka till!

/Maira

• Snigel

Det är klart jag gör! Kan nog inte låta bli..!

/Snigel

• Jockesflikka

Grattis Snigel hoppas allt går bra

• äppellunden

puffar lite till då oh säger samma sak... bara tre dagar kvar på månader av planering... oiii.
    idag blev naglarna gjorda och ögonbyrna fixade

*pirrigt*

/äpplet

• Snigel

äpplet:
    Lycka till till dig också! Hoppas vädret är på vår sida!

/Snigel

• Mycket att tänka på

Äppellunden!

Lycka till, jag har några veckor kvar. Har du något bra tips på att få naglarna gjorda och ögonbyrna fixade, pris?

Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005