• Snigel

Uppsalatjejer sommaren 2005

mañana:
    Det är inte jobbigt! Jag menar i alla fall det som ligger närmast stan, alltså det som heter Café Linné, men det kan ju vara bra att klargöra så att vi kommer till samma ställe allihop!

/Snigel

• Snigel

Jag kommer också! Om jag räknat rätt verkar det vara fem "anmälda" just nu. Snigel, Äpplet, Mañana, Brud6/8 och Habitus.

/Snigel

• Snigel

Finns det inga fler uppsalabrudar som vill hänga på? Kl. 18.15 på torsdag utanför Café Linné.

/Snigel

• Snigel

Hej!
    Jag har just kommit hem från en mycket trevlig kväll på Café Linné! Ingen latte, men väl kaffe, te och cola. Vi blev fem stycken till slut. Habitus, Brud6/8-05, Mañana, Maira och Snigel. Vi diskuterade allt från solrosfrön till avtagbara släp. Jag hoppas att det kan bli ett par träffar till innan jag, som verkar vara först ut, ska bli fru.

Ha det bra så länge!
    /Snigel

• Snigel

Habitus:
    Veckobrevet är klart! Ska bara mejla det till jobbet så att det ligger klart för utskrift i morgon bitti!

Maira:
    Bra att du hann med tåget!

/Snigel

• Snigel

Hej!
    Jag tror att den nionde går bra, återkommer senare med definitivt besked. Linné har nog ingen uteservering, med det finns det ju andra som har!

/Snigel

• Snigel

Jag insåg just att jag inte är ensam om 2 juli. Äpplet, visst är det er dag också?

/Snigel

• Snigel

Jag kommer den nionde!

äpplet:
    Vi ska gifta oss på Blidö, men vi bor i Uppsala.

/Snigel

• Snigel

Hej tjejer!
    Jag måste tyvärr lämna återbud till ikväll... Men om det blir något mer ska jag verkligen försöka komma! Ha det så trevligt ikväll!

/Snigel

• Snigel

Det verkar ha blivit en lååång träff! Ingen som har kommit hem ännu?? Nytt träffdatum, tack!

/Snigel

• Snigel

Snärtan och Maira:
    Jag är yngre än Maira, 24 år.

/Snigel

• Snigel

Puffar upp tråden och meddelar att det idag är 3 dagar kvar tills jag blir fru! Hoppas på vackert väder och att allt går som det ska. (Varför skulle det inte göra det?)

/Snigel

• Snigel

Det är klart jag gör! Kan nog inte låta bli..!

/Snigel

• Snigel

äpplet:
    Lycka till till dig också! Hoppas vädret är på vår sida!

/Snigel

Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005