Inlägg från: Britza Zep |Visa alla inlägg
  • Britza Zep

BT-träff Göteborg 3

Hej!

Kan man hänga på i detta gäng som verkar vara väl sammansvetsat sedan länge?
    Gifter mig i september.

• Britza Zep

Kul!
    Räkna med mig imorgon då.
    Är Fröken Olsson kl 18 bestämt? Utanför eller innanför?
    Brukar ni ta med något speciellt?

• Britza Zep

Hej Patsa & Co!

Antar att det inte blir någon träff idag då. Jag kan inte alls nästa vecka tyvärr, är på tjänsteresa sedan ska jag på Kent-konserten på fredagen.

Är ni många där dagen D är nära? Några som har en bit kvar med sommar/ höst bröllop?

• Britza Zep

Får jag fråga vad det är för dans ni går på? Är det valsen ni övar på

Jag gifter mig den 17:e september. Till viss del känns det alldeles för långt bort och till viss del känns det alldeles för nära med tanke på alla småsaker som ska fixas med nu innan.

Jag kan eventuellt nu på måndag ändå.

• Britza Zep

Tycker det låter som en nonchalant frisör du kommit till. Jag har en väninna som är frisör som skall fixa min uppsättning och då ingår allt det du skrev ovan, det anser jag bör ingå i en bruduppsättning, en ren självklarhet! Mitt råd; se dig om efter en ny frisör som verkar ha ett intresse av att din frisyr blir precis som du vill ha den. Även om en provuppsättning aldrig blir samma som på den stora dagen, så får man iallafall en känsla av den "riktiga" uppsättningen. Låter väl riskabelt att fixa till frisyren efter "känn" på bröllopsdagen. Jag skulle inte våga chansa...

• Britza Zep

Jag kan den 6/6. Passar kanske bättre för fler eftersom det är en Röd dag...?

Mån 6/6
    Patsa
    BritzaZep

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3