• FROGGY1

BT-träff Göteborg 3

hej tjejer!!Min fina Maggie klänning har kommit och den är såååå fin!! Vi är några nu här som verkar fått sina guldklimpar nästan samtidigt...;)

träffen den 29 maj står jag över men kan ni inte då föreslå en ny fikatid el dyl snarast !!!!! De var fler som inte kunde ser jag.

För några är det snart dags.....hur känns det för er??? E ni nervösa nu när det snart ringer i kyrklockorna????
    Kram på er

• FROGGY1

Hallo tjejjer!!!Nu är jag tillbaks o skriver lite på vår tråd igen efter lite paus..;)....har som jag skrev fått hem klänning. Sen har vi i lördags äntligen beställt ringen på Wranges(tack C.A jättemkt för mässrabatten...den gjorde sitt)....Provsmak är på G uppe i sthlm senare i maj samt fotografträff m,m.....kul när trådarna vävs samman....tänker på vissa här som har sin stora dag här i maj.....Ni måste vara jättenervösa....hihi...hur som helst så kanske 3 maj (tisdag) skulle fungera för flera ?????? Skriv upp er så ser vi.

BT Träff 3 maj klockan 18.00

Froggy!

Vi ses !! Kram

• FROGGY1

hej tjejer!!!! vart syns vi imorgon ???? fikaställe??????fröken olsson förslag !! annat???
    tid: 18.00 ???

hoppas alla kan ! ska bli kul att ses!
    kram mej

• FROGGY1

Jag hoppar imorgon tisdagträffen men vi tar väl en ny snart igen !!!! vi ses !!

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3