• miks

BT-träff Göteborg 3

Hej på er allihop! Det var längesen.. Jag har varit i småland i 2v och bott hos min farmor som inte har någon dator så jag har kännt mig lite bortkommen..
    Men jag har fått väldigt mycket gjort ang bröllopet och det känns skönt!

Välkommen Elsa_carlsson! Jag ska oxå gifta mig i växjö, i öjaby kyrka. (är därifrån)
    Försök att vara med på nästa träff!

Jag kan inte följa med på after worken heller.. Men jag vill ses snart!

Kram på er alla!

//Malin

• miks

Lycka till sharon och Linda!!! Ha en helt underbar dag!!!!!!

Petra! Vad kul att höra av dig! När är det dax?

Kram Malin

• miks

Hej Alla!!

Linda: Vad underbart det låter! Kul att allt va så lyckat!

Var å kollade på Sharons och Robbans vigsel i lördags och det var också sagolikt fint! Några tårar blev det allt...
    Lotta: Hur var festen sen?

Jag kan inte vara med den 27:e, är i köpenhamn då. Kan dock den 26:e och 31:a tror jag.

Kram malin

• miks

Hej brudar!
    Jag kan inte följa med på fredag, skall till Köpenhamn med klassen och kolla in deras underbara blomsteraffärer. Skall bli jättekul och inspirerande! Dock tråkigt att missa bt-träffen men det blir väl snart igen!

Nu håller vi på med vårat avslutnings arbete i skolan som är brudtema, vi skall göra allt som hör bröllopet till (brudbukett, tärnbukett, näbbbukett- alt korg el käpp, corsage, bordsdekoration, hårblommor mm) och det skall vara klart på torsdag kl 12. Jättekul!
    Ska ta med bilder nästa gång vi ses.

Kram på er! /Malin

• miks

Jag kommer i morgon, kanske blir det lite senare för jag har lite och göra på eftermiddagen. Kul att vi blir ett gäng!
    Var ligger Lasarettsgatan?

Kram malin

• miks

Då vet jag vilket det är!! Vi ses där!

//Mallan

• miks

Lotta! Lycka till idag och hoppas ni får en helt fantastisk dag!! Tyvärr kan jag inte komma för jag ligger hemma och är dålig...
    Det hade varit jätteroligt att vara där och jag ser fram emot att se alla fina bilder sen!!

Många kramar Malin

• miks

Hur var det på Lottas bröllop?? Så nyfiken.. Kram

• miks

Jättegärna Linda! Tack, vad gullig du är!

Har bestämt mig för att inte ha korsett utan bh och strumbebandshållare (och trosor,strumpor såklart! ). Är det någon som vet var man kan hitta fina?? Till hyfsat pris? Tycker jag har kollat överallt men alla e så tråkiga...

• miks

Vad gulligt av dig, linda!
    Hade ni trevligt på bt-träffen sist? Jag kollade på Robyn på Liseberg med en kompis så därför kom jag inte..
    Mår ni bra alla?? Jag mår bara fint!! Ser fram emot en ny bt-träff snart!

Kram Malin

• miks

Hej Brudar!

Förra lördagen blev jag hippad!! Urkul! Berättar mer på mästa BT-träff.

Glad midsommar på er!!

Godnatt på er, från en som knappt e vaken.. gäsp..

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3