• Maj-2005

BT-träff Göteborg 3

Hej tjejor!

Skulle gärna vilja träffa er men jag skall ha vår SISTA genomgång med Hamngatan just denna dag ....typiskt!
    Vill så gärna träffa er innan den 14 maj!!!!...det börjar närma sig med STORA steg! Skall iväg idag till Graham&Ada och lägga lite ljusa slingor...
    FYI: Har ännu inte blivit HIPPAD...men men jag känner att det är på G!!!!!!
    Hörs snart....
    Kramilikram Sharon

• Maj-2005

Hej alla godingar!

Tack för den underbara uppvaktning jag fick på den stora dagen den 14 maj. Precis hemkommen (lördags) från vår underbara kärleksresa på 11 dagar som gick till Dominikanska Rep. Jag och Linda har upplevt något helt fantastiskt..REKOMMENDERAR det varmt!
    Jag var cool lugn under hela vigseln..trodde att jag skulle gråta floder när det sjöngs och när det var tal. Vi fick uppleva en solig dag med en del BT brudar, släkt och vänner...TACK för detta! Jag skall se om jag inte kan ta med mig lite kort från bröllopet imorgon dessvärre är det få eftersom vi har ännu inte träffat vår fotograf. Det kommer att bli kul att träffas. Just nu känner man sig väldigt tom och det känns helt overkligt...lilla jag är GIFT???
    Syns imorgon...Lotta skall du me???
    Kram så länge Sharon

• Maj-2005

Jag tycker att 18:30 låter bra. Skall till optikern innan så jag kommer att bli något sen...närmare 19.00 tror jag!
    Kul att se er igen
    Massa kramar Sharon

• Maj-2005

Hej alla brudar!

Grattis Jossan och MIKS...duktiga tjejor!
    Ni måste vara överlyckliga att det är över eller hur??? Nu kan ni försöka koncentrera er till 100% på bröllopet. Nu har man själv varit fru i snart 1 månad och det känns fortfarande lite konstigt men man börjar sakta smälta in i sin roll. Plötsligt känner man sig så vuxen. Skall förbi Nordstans Guld och hämta mina ringar idag. Jag har bett Christian sätta ihop samtliga ringar till en. Har varit lite jobbigt att ha 3 ringar som åker fram och tillbaka på fingret. Kan meddela att Lottas&Pers bröllop var jättefint...de var sååå söta ihop! Som vanligt vill man aldrig att festen skall ta slut! Kan vi inte försöka samlas snart efter att Lotta har kommit hem från hennes honeymoon...hon har säkert mycket att berätta! Sköt om er och trevlig helg!
    Idag blir det afterwork på Linné
    Kram Sharon

• Maj-2005

GRATTIS JOSSAN!

Visst är det roligt att bli hippad!Fick också uppleva två fantastiska dagar när jag blev tagen. Nu har jag en film och en pärm som påminner mig om hur aproligt vi hade. Vi måste alla träffas snart igen och jag vill höra allt om din underbara möhippa. Massa kramar Sharon

• Maj-2005

Hej brudar!

Hade gärna viljat träffa den här veckan men jag har fullt upp! Ser något ljusare ut nästa veckan. Som sagt det går fler tåg...nästa gång är jag med och fikar! Ha en trevlig kväll imorgon och jag är såå nyfiken på hur det går med all planering. Idag firar vi 1 månad som gifta...tiden rinner iväg

• Maj-2005

Patsa

Vi anlita Blomstermakarna, Mölndals Torg...SÅ HIMLA NÖJD..skickar gärna lite kort på buketten om du vill.
    Vi betala 2200:- och fick följande:

-Brudbukett
    -Tärnbukett
    -2st Corsage
    -Honnörsdekoration
    -Rosenblad (4buketter)
    Kanonpris och ett gott samarbete!
    Just denna blomsterbutik är tydligen väldigt populär runt stan och de även ställde ut på Bröllopsmässan. Fler frågor hör av dig. Annars hoppas jag att allt går enligt planeringen för de flesta....jag är inne titt som tätt och kikar hur det går för er! Själv har man nu varit gift i 1½ månad och det är TOPPEN!
    Kram så länge, Sharon

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3