BT-träff Göteborg 3
Anna gbg:
Shit, det hade vi glömt bort.
Vilken tid är det ikväll, vet du det? Vi kanske hinner...
Anna gbg:
Shit, det hade vi glömt bort.
Vilken tid är det ikväll, vet du det? Vi kanske hinner...
Hej Tjejer!!
Nu börjar vi få svårt att få ihop våra träffa tycker jag
Nytt försök...
Här kommer 3 nya förslagsdatum till BT-träff.
Ni kan väl skriva upp er på de dagar som ni kan, så får vi se vilken dag som de flesta av oss kan i nästa vecka.
Det är ju inte många dagar kvar för en del av oss nu...nervösa?
BT-TRÄFF
Mån 9/5 kl 18:00
Patsa
Tors 12/5 kl 18:00
Patsa
Fre 13/5 kl 18:00
Patsa
Jag var nog lite snabb nu...jag ska upp till Sthlm tors-fre så jag kan bara måndagen 9/5 i nästa vecka.
solkatt:
Vi tänker gå på dansen måndagen där på istället om det blir någon BT-träff nu på måndag.
Britza Zep:
2 st gifter sig nu på lördag och några i början av juni, men de flesta utav oss gifter oss i augusti/september.
Vi gifter oss den 6/8.
BT-TRÄFF
Mån 9/5 kl 18:00
Patsa
Brud_2005:
Du har mail...
Britza Zep:
Lyssna på Brud_2005, det är jag som snurrat bort mig i kalendern pga BT-träffarna och gått händelsen i förväg.
Hon är en av de 2 som gifter sig först i vårat lilla gäng, men det är ju nästa lördag och inte denna.
...men jag hade iaf rätt att bröllopet var på en lördag
Anna gbg:
Vad synd att ni inte kan dansa vals idag.
Vi ska dansa nu på måndag 16/5 så då kan ni ju hänga på.
Anna gbg & solkatt:
Ska ni med och dansa idag 18.30?
Hej Tjejer!
Det är ingen mer än mig som känner för att ha en BT-träff på tors 26/5 eller fre 26/5 i nästa vecka?
Jag kommer nämligen att vara bortrest i 2 veckor framöver sedan, så det vore kul om det kunde bli någon BT-träff innan jag åker. Vad säger ni tjejer?
Brud_2005:
GRATTIS!! Gud vad kul, jag är såååå nyfiken på att höra mer, är så besviken att jag redan var uppbokad så jag inte kunde komma och titta på er.
Men vad säger ni tjejer om att sätta oss fre 27/5 på en uteservering och ta ett glas vin? Kan du då Brud_2005?
BT-träff fredag 27/5
Patsa
Jag kan bara den 26:e eller den 27:e sen är jag som jag skrev tidigare inte hemma förrän mitten av juni.
Jag missade ju tyvärr förra BT-träffen så därför skulle jag gärna vilja vara med på denna behöver lite inspiration, men går det inte så går det inte, men man kan ju hoppas
Hej Tjejer!
Här kommer ytterligare ett datum...
Som det ser ut nu så kommer jag att vara i Gbg och "mellanlanda" måndag 6 juni.
Vi skulle inte kunna ha en BT-träff då istället?
Ha en trevlig helg!!
Kram Patsa
He Tjejer!
Ja, nu så har man blivit HIPPAD!!
Det var en helt underbar och helt perfekt möhippa.
Den kunde inte har blivit bättre och det bästa av allt, de lyckades att lura mig jag hade ingen aning om att de skulle bli en möhippa nu i lördags. Vilken tur vi hade med vädret sen, rena högsommar värmen.
Jag berätta mer när vi ses, för nästa BT-träff hoppas jag att jag kan följa med på.
Ha det så jätte bra idag på BT-träffen!!
Kram Patsa
Hej Tjejer!
Jag skulle behöva få lite hjälp med namn på billiga och bra florister. Min verkar ha backat ur i "sista sekund" så nu måste jag hitta någon ny i all hast.
Vilka ställen har ni valt? Vad kommer eran bukett att kosta?
martins pingla:
Nä har känns det som om jag bara stå och stampar och kommer ingen vart. Jag har helt enkelt idé torka just nu. Vilken florist ska du byta till?
Ha en trevlig midsommar allihopa!
Kram Patsa
Hej Tjejer!
Hur har ni det i sommarvärmen? Själv har man bränt sig, solen är så stark, så nu måste man passa sig så man inte gör om det lagom till bröllopet och börja flå...mycket att tänka på
Maj-2005: You got mail!
Det skulle vara kul att träffas!
Vad säger ni om en BT-träff i nästa vecka, alltså onsdag 6/7?
Kram Patsa
BT-träff på Café Vallgatan nu på onsdag 6/7
Vilka kan?
Patsa
:-O Nähä...kunde ni i alla fall...
När jag inte hade sett ett knyst här inne på flera dar så bokade jag vid 8 tiden igår kväll upp mig på annat, så jag kan tyvärr inte ikväll...jag som så gärna vill ses...