Inlägg från: martins pingla |Visa alla inlägg
  • martins pingla

BT-träff Göteborg 3

Haha, ja nu måste vi väl kunna hitta ngn bra dag som passar de flesta.
    Hade varit kul om vi blev några stycken ändå. Det va ett tag sen nu.
    Ok, jag lägger till mig på listan (igen) :
    fre 27/5
    Patsa
    Martins pingla
    solkatt

mån 30/5
    Anna gbg
    solkatt
    martins pingla

tis 31/5
    Anna gbg
    martins pingla

tors 2/6
    Anna gbg
    solkatt

fre 3/6
    Anna gbg
    (solkatt)

Vi hörs!

• martins pingla

Brud_2005:
    Kul att höra att ni haft det bra! Vill höra meeeer...

Jag hänger på imorgon om det är några fler som kan!
    Min inspiration ligger nere totalt. Ex-jobbet tar all tid, men nu e det bara tre dgr kvar o det känns såååå skönt!

kram Jossan

• martins pingla

Kl 18 låter bra! KUL!!!
    Ska vi ta tapas restaurangen eller?
    Var ligger det?
    Eller ska vi ta ngt som ligger bra till hands...typ Linnégatan eller nåt???

kramis

• martins pingla

Maj-2005
    Härligt att höra att du/ni är nöjda. Tyvärr kunde vi inte komma o titta, hoppas få se fina bilder imorgon istället!!

kram Jossan

• martins pingla

Tack Anna!
    Det känns verkligen jätteskönt att vara klar med skolan. Vi hade en blöt examensfest i fredags och jag va typ bakis hela helgen...
    I torsdags ringde de från Remann´s och sa att klänningen hade kommit. Idag var jag där och provade den och den satt som gjutet!!!Skönt!
    Ska prova ut den med BH och skor i början av juli och sy in den lite över bysten.

Idag kom även skatteåterbäringen!!!JIPPI!!!Ett välkommet tillskott i kassan!

När ska vi träffas igen??Sommaren har ju nästan kommit nu. Dags för en uteservering nästa gång kanske?
    kram Jossan

• martins pingla

JAG HAR BLIVIT HIPPAD I TVÅ DAGAR!!!
    Vilka vänner man har alltså!
    Helt otrolig helg med festande i två dagar, först i Åmål av alla ställen och sen avslutning på scen på polketten på Liseberg där jag rev av Lena Philipssons "Det gör ont"
    Askul var det!

kram en trött Jossan

• martins pingla

Kan vi inte bestämma en dag denna eller nästa vecka??
    Sen slutar jag att jobba och ska vara på Orust hela juli hade jag tänkt. Kanske bara åka hem ngn dag om det är ngt som behöver fixas inför bröllopet.
    På fredag åker vi till Tyskland och handlar dricka.

kram Jossan

• martins pingla

Ja, vi hade verkligen en toppenhelg. E fortfarande seg...mer detaljer på träffen.
    Jag kan denna veckan. Inte fredag bara.
    Ska ändå in till stan och växla lite pengar till Tyskland och köpa papper till vigselprogram och festprogrammen.

När ska vi säga??
    Tisdag eller onsdag??

• martins pingla

Vi kan väl kolla hur det ser ut för oss på onsdag?
    Då ska jag ändå in till stan så det hade varit kul att träffas!

kram Jossan

• martins pingla

Café Vallgatan blir det kl 18.30.
    Vilka kommer?

martins pingla
    Brud_2005
    Anna gbg
    solkatt

ngn mer?

Sharon, trist att du inte kunde komma, men som sagt...det går fler tåg. Grattis på 1 månads dagen!!
    Har faktiskt hört att det ska bli fint väder imorgon!!

Ses imorgon då!
    kram

• martins pingla

Ledsen att jag inte kunde komma igår, tjejer.
    Har blivit sjuk. Tokförkyld, ont i halsen och huvudet och hostig.

Trist med tanke på att vi ska åka till Tyskland imorgon och handla inför bröllopet.

Hoppas på en ny träff snart!
    kram

• martins pingla

Tjoho!
    Igår var vi i Tyskland o handlade vin och öl till bröllopet. Helt slut idag efter en jobbig men kul shoppingdag. Så nu hoppas jag verkligen att allt räcker, men vi har tagit i ordentligt för att vara på den säkra sidan.

Ha en skön lördag i solen!
    kram Jossan

• martins pingla

Brud_2005:
    Hur blev tackkorten. Tyckte verkligen det var en jättebra idé med fyra kort.
    Allt bra annars?

Hur e det tjejer?
    Har ni fullt upp med bröllopsplaneringen eller är det bara jag som tycer det är lite stiltje just nu?
    Vår osa har gått ut nu, så nu kan vi börja planera bordsplaceringen.
    Funderar även på att byta florist. Var och kollade in ett annat ställe idag och fick mycket bättre pris.

Ha det!

• martins pingla

Patsa:
    Jag ska anlita Monikas handelsträdgård i Agnesberg. Min mamma har alltid köpt blommor där och de har VÄLDIGT bra priser. För en bukett med ca 15-18 rosor i, 2 corsage, 2 armbandsblommor till tärnorna och 21 rosor och lite brudslöja till bordsdekorationerna betalar jag under 1000-lappen. De har tyvärr semester nu men tog min beställning ändå. Han tog hem en bukett med "min" ros bara för att jag skulle få se den i verkligen och till råga på allt skickade han med mig 3 stycken rosor samt brudslöja för att jag skulle kunna testa mina bordsdekorationer.

E bara hemma en sväng över dagen idag från sommarstugan, sticker ut igen om några timmar. Men om det är ngn träff på G snart kan ni väl höra av er till min mobil (står på BT-listan), för jag har ingen mail på Orust.

Ha det gott alla!!!
    Kram Jossan

• martins pingla

Hej tjejer!

Vad gör ni imorgon på dagen?
    Är det någon som har lust att träffas?
    Hade varit kul!

E hemma alldeles ensam på dagen för min m2b blir kidnappad imorgon och far iväg på svensexa...

kram Jossan

• martins pingla

Ja, jag kan nog oxå. Ska in till stan o fixa våra plac.kort imorgon.

Vilken tid?

kram Jossan

• martins pingla

Låter perfekt tjejen...återstår att se om det kommer några fler...

har massor att berätta....vår festlokal är dubbelbokad...hua...

Ses imorgon...

• martins pingla

Brud_2005 & Solkatt:
    Det ordnade sig med Tofta!!!!Känns så skööönt så ni anar inte. Nu får vi börja planera på nytt....jobbigt men kul & ngt som man inte räknat med!
    Det blir nog utomhusbröllop, måste bara få tag på prästen.
    Linda, hade du numret till eran präst? Hade varit jättegulligt om du ville fixa det till mig o slänga iväg det på mailen eller så.
    Ha en go helg alla!
    Kommer nog hem en sväng nästa vecka så vi får fixat allt! Vi hörs!
    kram

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3