Träff i Umeå tråd nr 3
Som det verkar nu så kan jag...ska bara kolla om mam/pap kan hämta barnen
Som det verkar nu så kan jag...ska bara kolla om mam/pap kan hämta barnen
Aprilia:
Håller med Hipsterlillamy. Kanske bäst att kolla upp det.
Har lite problem med barnvakt...Håll tummarna på att det ordnar sig. Har inte varit på ng Bt träff tidigare- skulle ju vara så kul
Tyvärr så ser det inte så ljust ut för min del...barnvaktsproblem... Men jag vet ju vart ni är om jag skulle kunna "komma lös"
...tyvärr...ingen barnvakt... Hoppas på att träffa er en annan gång.
6 augusti, Holmsundskyrka 15.00- aug2005
Jaaaa, det skulle verkligen vara så kul att träffas.Kolla när det passar dom flesta så ska jag försöka att komma
...förlåt om jag inte riktigt hänger me...men när o var ska vi träffas?Känns som att det är 2 bud ute eller???
Tyvärr går inte den tiden för min del...barnen... Gärna tidigare
Japp, helgerna är fulla för mig också.
...det fungerar då absolut inte för min del,mitt i middagstid o allt.
Jag hoppas att jag kan till nästa torsdag. Skulle som sagt vara jätte kul att träffas.
Alltså...Nästa torsdag kl 15, station. Jag ska försöka att komma!
Trevlig midsommar på er!
...tror att jag också kan komma Kors i taket!!!
haahahahahaha. Du är härlig du, Hipster! Ja, det ska bli kul att träffas o surra lite.
Vilka kommer i morgon?
Japp, det var mycket trevligt o tur hade vi med vädret
Ha det så trevligt i S-holm, Hipster! Berättade för K om vår planering att komma ut me cykeln-han bara skrattade..vi får väl se...
...Ja Moulin,en träff över en kall öl skulle inte vara helt fel. Tåls o tänka på...eller vad säger ni brudar!?
Hahaha, det är inte lätt att veta vad man "heter"..hahaha Jag tänkte nog som du,Moulin..kände inte riktigt igen namnet...hahaha.