Trollhätte trakten??
Det lät jätte romantiskt... Hur länge har du och din fästman varit tillsammans då???
Det lät jätte romantiskt... Hur länge har du och din fästman varit tillsammans då???
Vi har varit tillsammans i 2 år och 11 månder typ när vi förlovar oss....
Anna&Michael: Ja det har jag känner du han???
Anna & Mikael
Känner tyvärr inte igen dig men det va ju roligt att du känner igen mej ... jaga va ju ganska liten när ni va i tonåren så det är väl därför....
Japp det ska jag göra... När är din stora dag då???
Japp det ska ske nästa helg ser verkligen fram emot de... Du kan titta på ringarna på vigselringar.nu och länken prinsess emellan... dom är helt underbara
Vi ska åka till stockholm och ha en underbar helg Skönt att få komma ifrån stan någon gång ibland
Jag åkte med rohdins på balen men han va ganska velig så säg att han ska hämta er 15 min innan vad som egentligen behövs om inte mer, Dessutom kom han inte ihåg vad han hade sagt för pris så vi fick de billigare än vad han hade sagt... Bara några tips
Oj vilka söta bebisar ni har
puffar upp lite
Jag är oxå kvar
Anna&Mikael
Tackar tackar det va 1 maj i Stockholm så då blir det väl 2 helger sen tror jag
Jasså ni är nästan klara med planeringen det är väl snart nu... Måste kännas helt underbart.
vart har ni från trollhättan beställt blommor funderar vilken som är bäst bra att veta i förväg, är ju väldigt tidig i planeringen
Nä inte än men vi funderar väl på någon gång i februari 2007 låter ganska långt fram men det gäller ju att planera i god tid
Hej alla!
Tänkte höra hur mycket ni lägger ut på era bröllop?... Funderar på hur myckat man ska spara varje månad.
Ni som bor i trollhättan vet ni vad fotografen kostar samt tårta och bukett?? (ungefär sådär)
Tack på förhand
Therese
någon mer som vill dela med sig???
puffar upp
hej alla trollhätte tjejer var försvann ni?? hur långt har ni kommit med planeringen nu???