Inlägg från: Anna&Michael |Visa alla inlägg
  • Anna&Michael

    Trollhätte trakten??

    Mysigt! Stockhom är jättefint nu på våren :) Bodde där i några år.

    Hoppas ni får en mysig resa...å det e klart ni får när ni ska förlova er ;)

  • Anna&Michael

    ciccij

    Kan du inte kika på Bubbel-tian eller vad det nu heter. Där allt kostar 10 kr. De har säkert såna ljus.Eller ÖB, Rusta....de e ju billiga oxå!

    Lycka till!

  • Anna&Michael

    blivande fru baggis

    Welcome :)
    Oj, ja du har då inte långt kvar du :) Börjar det komma lite bröllopsnerver nu då ;)

    Själv heter jag Anna, snart 29 år, den blivande mannen 36 år. Vi ska gifta oss den 9 juli i Trollhättans kyrka.

  • Anna&Michael

    Bebbsen05

    Å, då måste jag ju kika :) Kul!

  • Anna&Michael

    Bebbsen05

    Tackar :) Har hållt utkik efter er på ttele på nätet. Men bilden har inte kommit ut ännu. Är du föresten med på Allt för föräldrar-siten?

  • Anna&Michael

    Hade min möhippa i lördags!! Såååå kul!!!
    Flög flygplan...själv! Vilken upplevelse :)

    Sen va det "förfest" med kubb, frågelekar, vin...vin..å vin....sen gick vi till Meza å käkade 12 små rätter. Så gott!!
    På tur stod Sand (gamla Kickis) o kareoke! Sen rumlande vi vidare till Butlers...

    Hade krona å slöja, så snygg så ;)
    En oförglömlig kväll med andra ord!!

  • Anna&Michael

    Va bra!

    Jag..eller ja vi...har kommit långt. Nääästan allt klart. Lite småsaker som ska fixas å så bara.
    Hur går det själv med dina planer brud0606 ?

    Grattis Thereze till förlovningen! För ni gjorde väl det förra helgen i Stockholm va?

  • Anna&Michael

    brud0606

    Ja det är ju ett tag kvar, vi började oxå planera i god tid i förväg å det behövdes verkligen :)

  • Anna&Michael

    Thereze

    Ah, så var det ja :)

    Vi har beställt våra blommor på Monicas blommor. Vi bor ju bara några meter därifrån, bara att gå å hämta på bröllopsdagen å sen så är de duktiga unga tjejer som jobbar där.

    Har ni bestämt något datum ännu?

  • Anna&Michael

    Thereze

    Tycker jag att du gör rätt i...att börja planera i tid alltså. Vi började planera 1 år i förväg å det är jag glad för idag :)

  • Anna&Michael

    blivande fru baggis

    Grattis till er båda! Härligt att allt blev bra!
    Förstår att du väntar på fotona :) Spännande!

  • Anna&Michael

    Thereze

    Vi har lagt ut ca 45000 kr på vårt bröllop. Men då har vi mycke hjälp å gratishjälp oxå. SÅ vi har kommit väligt billigt undan.

    Vet bara vad buketten kostar för mig å det är 900 kr på Monicas blommor.
    Tårta o fotograf har vi i släkten som fixar.

  • Anna&Michael

    Nej då, jag e allt kvar...men det är mycke nu *S*
    Allt är i princip klart här nu, det är ju bara 26 dagar kvar nu! *nervös*

    Ska äntligen få träffa prästen på måndag, tycker det är dåligt att han inte hört av sig förän nu!

Svar på tråden Trollhätte trakten??