Trollhätte trakten??
Finns det några blivande brudar från trollhätteregionen här? Vänersborg? Uddevalla? Lilla Edet?
Finns det några blivande brudar från trollhätteregionen här? Vänersborg? Uddevalla? Lilla Edet?
puffar upp lite
Hej här är en trollhättebrud till
vi gifter oss i Västra Tunhems kyrka den 7 maj, tiden går så fort...
Angående åldern så fyller jag 29 och min blivande 32 år.
ciccij
Kan du inte kika på Bubbel-tian eller vad det nu heter. Där allt kostar 10 kr. De har säkert såna ljus.Eller ÖB, Rusta....de e ju billiga oxå!
Lycka till!
blivande fru baggis
Welcome :)
Oj, ja du har då inte långt kvar du :) Börjar det komma lite bröllopsnerver nu då ;)
Själv heter jag Anna, snart 29 år, den blivande mannen 36 år. Vi ska gifta oss den 9 juli i Trollhättans kyrka.
Hej
Jag ska gifta mig den 9/7 på Tjörn, men jag bor i Vänersborg..
Kul att vi ¨är några stycken.
Jag och min man2be fyller 31 i år
kram
Sica
Vilken skola gick du på? Min M2be undrar, han fanns i VBG vid samma tidpunkt som du!!
Brud 0606
Jag kommer från början från Falköping och har bott i Vbg i 9 år snart. Så jag har aldrig pluggat här.
ciccij
Vi köpte ljus i olika storlekar på Ullared i lila och rosa, vilket vi ska ha på vårt bröllop. De kostade inte mycket. Om ni har vägarna förbi där innan alltså...
blivande fru baggis
Välkommen hit! Du heter inte Bagge i efternamn kanske?
Ett tips ang. transport!!
Vi kollade på sidor från biluthyrningsfirmor.Svimmade nästan över de priserna! Den bil jag ville ha (Jimmy är inte så kräsen som jag ;) ) kostade över 3000 kr att hyra!
Så Jimmy åkte till Rodhins en dag och frågade om deras bilar. De sa att egentligen hyr de inte ut, men ställer upp om någon kommer till dem och frågar. Så samma typ av bil kostade där 1300 kr + 160 kr per mil!
Jag åkte med rohdins på balen men han va ganska velig så säg att han ska hämta er 15 min innan vad som egentligen behövs om inte mer, Dessutom kom han inte ihåg vad han hade sagt för pris så vi fick de billigare än vad han hade sagt... Bara några tips