Naglar i Göteborg
Har någon något tips på vart man kan gå och få fina naglar innan man gifter sig, skall helst inte kosta skjortan!
Har någon något tips på vart man kan gå och få fina naglar innan man gifter sig, skall helst inte kosta skjortan!
Finns massor med ställen i Göteborg där man kan fixa naglarna...ex finns ett ställe i Olskroken nära systembolaget..Kobbarnas väg tror jag det heter. Hon tar mellan 4-500 kr för ett kit. Det är ju bara första gången det blir så dyrt, att "underhålla" naglarna sen kostar ca 150 kr...Lycka till. Kolla lite utanför centrum brukar vara billigare men absolut inte sämre.. Nyutbildade nagelteknologer bruka hänga upp lappar utanför butiker och så kolla där. Kram
Viva Las vegas
Jag vet att detta var evigheter sedan, men råkar du veta om denna salong finns kvar? samt vad den heter?
MVH
Natalie
kolla aisan nails på backa plan vid jc butiken! dom har även hemsida med priser, tänkte fixa mina naglar där inför bröllopet
Gå inte till Frisörstaden på Kungsgatan (vid Domkyrkan) i alla fall. Sämst! Fullt med luftbubblor och ojämt. Blev riktigt missnöjd!
Tack för tipset!! Asian Nails skall definitivt kollas in! Jobbar ändå i närheten, så det hade passat kanon.
ringde dit nu, och fick tid direkt - idag! hoppas dom är bra, får se om några timmar!
Någon som varit på NK och gjort naglarna?