Algolean - tabletter?? Ngn som har erfarenhet av detta?
Har ngn testat dessa tabletter av örter & alger??? Värt ett försök??
Har ngn testat dessa tabletter av örter & alger??? Värt ett försök??
Jag provade men det gav absolut inga resultat!!!
hej! jag har provat tabletterna och de ger absolut inga resultat. läste dessutom på tidningen att de inte fick annonsera mer om den tabletten, för det vara bara en bluff. om du går in på någon tidnings hemsida och skriver tablettens namn kommer det fram att om de annonserar ingen kommer de få betala 20,000 i böter per annons. ett gott råd från en erfaren...köp dem inte! mvh
Hej, Blåögd som jag är, har jag beställt en intensivkur av Algolean från Danshop i Malmö. Drygt 600:-. Enligt deras information har man rätt till återbetalning inom 30 dagar. Har någon av er lyckats med detta?
Hej!
Jag blir så besviken. Fick hem mina Algolean för ca en vecka sedan - ah men hejsan... Det jag hade läst var att man skulle få gå ner i vikt redan efter en vecka. Vet ni hur mkt jag gått ner? INGENTING!! å så läser jag vad som hänt er alla andra. Varför går man på sånt här? Det är ju faktiskt hemskt! Här betalar man 800:- för att gå ner i vikt lagom till sitt bröllop och till sommarsemester. Men näe - besviken!
Jag fick tillbaka mina pengar! Det var ju tur det...
Vart ringde du för att få tillbaka pengarna.
ett bra sätt innan man köper såna medel kan vara o kolla om de är godkända o man har kollat uppp att de funkar.
www.mpa.se/index.shtml
för tyvärr är ju det mesta av dessa typer av produkter totalt utan effekt o bara lurar pengar av folk.
är det någon som vet numret dit???
Kan nån ge mig adressen till Danshop? Hittar den inte nånstans och jag måste få tillbaka mina pengar.. Kommer gråta ihjäl mig annars! betalade ju 800:-
Nån som vet adressen?
Vore enormt tacksam för hjälpen!
Danshop, Box U 325
20229 Malmö
allså jag fattar inte varför de måste lura folk hela tiden med dess bantningskurer...jag testade alogean och det funka inte och nu så vill jag ha mina pengar tillbaka men jag har inte deras nummer så jag kan prata med dom...så SNÄLLA kan någon numret dit jag betala 989 kr...
tel numer till algolean 0045 3833 6692
Jag har testat, håller på för fullt, och det funkar alldeles utmärkt! Har gått ner ca 5 kg på tre veckor. Har självklart försökt äta lite bättre och röra mig mer, men visst funkar det.
Finns det tabletter som funkar? Jag kan inte äta/ dricka äppelcidervinäger - har magkatarr! Tips på andra?
funkar de egentligen eller inte??
Hej när jag läser detta var jag på jakt efter information om ALGOLEAN.
Säger bara tack för att jag slapp bli lurad.
Nu kan jag berätta för er alla att Algolean är bluff.Jag testade och skickade tillbaka burkarna.Ingenting hände. Efter tio dagar ringde jag upp Danshop tel.0045 3833 6692. Efter många om och men talade jag med en person som heter Lotte Wilde (chef?). Hon sa att dom inte hittade min försändelse! Jag sa till henne att den historien gick jag inte på.Bad henne att omedelbart skicka hela beloppet inkl.postförskott och porto. Jag hävdade att så står det i annonsen.Citat" Vi garanterar att vi kommer att betala tillbaka hela beloppet". Jag tolkar det som att det inkl.fraktkostnader.Sen sa dom att betalning sker efter 3-4 veckor!!
Även då protesterade jag.Det finns ingen anledning att behöva vänta så länge.Detta samtal gjordes den 10 Juni. Idag kom återbetalning på hela beloppet!
Så tjejer, stå på er, ring och tjata på dom! Lycka till.
Är det ingen mer av alla er som testat, som det funkat på? Jag kör just nu men jag tycker inte riktigt att det funkar... har vi några experter där ute??