Lust att ses - tråd 2
Är det någon som har MSN? Har blivit beroende...
Är det någon som har MSN? Har blivit beroende...
Trevligt med så många MSNare - då ska jag lägga upp er så snart jag får tid!! Min är millemo1978@hotmail.com - fast jag läser inte av den mailen speciellt ofta - så om ni vill maila är det säkrare på millemo1978@yahoo.se..
Jag är på den 30:e!!
Nu när jag äntligen fått tummen ur o ska börja med inbjudningskorten - har tryckt upp alla inlagor mm - skärt till dem - för hand... så passar inte omslaget!!!!!!!!!!!!
När de har stansat för viket - så har pappren legat snett - så när man viker de dubbla så saknas det ungefär en halv centimeter.... ;( ;( ;(
Jag tror jag gråter ihjäl mig....
*Bridezilla varning*
Tänkte faktiskt be dem byta ut dem gratis.. men ändå...
Fröken meck....
Ikväll?! Klockan 18,00 - Soho - eller har vi något annat förslag? Det kanske var Coffee shop på Linnegatan denna gången?
Frank2B: Oj!! Vilken fin brud!!!!!
Kameran gick hett!!
Och nu är du Fru Frank!! Kan du tänka!?!
Jag vill gärna se!
millemo1978@yahoo.se
Vi var och provåt bröllopsmiddagen i onsdags!! Och det blir alldeles perfekt!!! Hur gott som helst!!! Berättar gärna mer när vi ses nästa gång!
Nästa vecka låter som en bra idé ;)
Jag ska på massage på måndag - men annars tror jag inte jag har en enda grej inplanerad! Fika!!! ;) ;) ;)
Jag kan inte på torsdag.... om ni inte vill byta dag till tisdag....
men det är ingen större fara - för jag har faktiskt varit med på varenda fika - och jag antar att Frank 2 B´s dator med alla foton kanske hänger med på en annan fika med? Så kan jag se korten en annan gång.
Men som jag skrev tidigare - så behöver ni inte det... super gulligt - men med det fikatempot vi har så är det snart dags igen ;) :)
och den lilla bärbara brukar ju vara med :)