• Millemo

Lust att ses - tråd 2

Är det någon som har MSN? Har blivit beroende...

• Millemo

Nu när jag äntligen fått tummen ur o ska börja med inbjudningskorten - har tryckt upp alla inlagor mm - skärt till dem - för hand... så passar inte omslaget!!!!!!!!!!!!

När de har stansat för viket - så har pappren legat snett - så när man viker de dubbla så saknas det ungefär en halv centimeter.... ;( ;( ;(

Jag tror jag gråter ihjäl mig....

*Bridezilla varning*

• Millemo

Tänkte faktiskt be dem byta ut dem gratis.. men ändå...

Fröken meck....

• Millemo

Ikväll?! Klockan 18,00 - Soho - eller har vi något annat förslag? Det kanske var Coffee shop på Linnegatan denna gången?

• Millemo

Frank2B: Oj!! Vilken fin brud!!!!!

Kameran gick hett!!

Och nu är du Fru Frank!! Kan du tänka!?!

• Millemo

Jag vill gärna se!
    millemo1978@yahoo.se

Vi var och provåt bröllopsmiddagen i onsdags!! Och det blir alldeles perfekt!!! Hur gott som helst!!! Berättar gärna mer när vi ses nästa gång!

Nästa vecka låter som en bra idé ;)
    Jag ska på massage på måndag - men annars tror jag inte jag har en enda grej inplanerad! Fika!!! ;) ;) ;)

• Millemo

Jag kan inte på torsdag.... om ni inte vill byta dag till tisdag....

men det är ingen större fara - för jag har faktiskt varit med på varenda fika - och jag antar att Frank 2 B´s dator med alla foton kanske hänger med på en annan fika med? Så kan jag se korten en annan gång.

• Millemo

Men som jag skrev tidigare - så behöver ni inte det... super gulligt - men med det fikatempot vi har så är det snart dags igen ;) :)

och den lilla bärbara brukar ju vara med :)

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2