Lust att ses - tråd 2
Jag kan den 30:e. Om ni vill ta det på en helg så får det bli 28:e. Denna helgen springer jag Göteborgsvarvet och mina föräldrar är uppe o hejar.
Jag kan den 30:e. Om ni vill ta det på en helg så får det bli 28:e. Denna helgen springer jag Göteborgsvarvet och mina föräldrar är uppe o hejar.
Det blev lite bökigare denna gången med fika.
Jag kan i alla fall den 30:e.
Om ni vill kan ni fika nästa vecka, men då är mitt schema helt fullt med härliga saker som ansiktsbehandling och frisör.
Stackars er när det bara blir motgångar.
Här börjar allt falla på plats. Jag har inte riktigt insett att det är nästa helg jag blir fru. Det har ju varit så lång tid kvar hela tiden.
Nu hänger klänningen där hemma och ansiktet är rent från orenligheter. Imorgon är det slingornas tur och sedan är det bara att hålla vikten och nerverna i styr *ler*
Vi ses på måndag för lite fika och då får vi se om jag är lika lugn fortfarande.
Jag testar gärna Coffee Shop på Linné, men är även förtjust i SoHo.
Jag kommer som ni kanske förstår.
Vi ses på SoHo.
muminlina: Hoppas du ser detta i tid. Har inte ditt nummer.
Nu är det snart dax.
Imorgon åker vi till Halmstad och fixar det sista, dukning o lämna klänning hos sminket. Nu får vi inte glömma något.
Lördag kl 16 ringer klockorna och ungefär en halvtimme senare står vi på kyrktrappan. Då är jag fru Frank. Kan ni tänka er detta? Den sista tiden har gått så otroligt fort. Jag vill jättegärna hålla kontakten med er fortfarande så jag är väl tillbaka här på tisdag med en liten berättelse. Sedan får vi se när nästa fika blir.
Ha det så bra nu tjejer så hörs vi!
Kram Frank2B (very soon)
Tack tjejer, jag blev jätteförvånad när jag såg er i kyrkan. Det känns hur bra som helst att vara fru Frank.
Jag kan fika vilken dag som helst. Jag har bilderna i datorn så vi kan ha en liten bildspelsshow.
Jag är snuvig och ligger hemma så om det går bra för alla så tar jag hellre en fika nästa vecka. Ska vara hemma från jobbet imorgon (fredag) också så det är nog inte så bra att gå på fika på kvällen. Man ni har fått se en del av bilderna redan. Om inte så lägg er mail här så skickar jag länken.
Som det ser ut för mig så kan jag på torsdag. Tid o plats?
Café Vanilj, kl 18 på torsdag.
Jag kommer
Bride2B: Det är ok att vara lite sen. Vi är ju där ett tag.
Jag kan tänka mig att både fika denna veckan och nästa. Vi kan ju (om det går) ta en kortare fika. Jag tittar gärna på bilderna flera gånger om.
Om Bride2B kan denna veckan så kanske det är bra att köra på det. Hon kan ju inte alltid.
Vilka är det som kommer idag?
Jag ska in och ta passfoto och köpa papper till tackkort så jag kommer gärna, men om vi ställer in så gör det mig ingenting. Vi kan ta fikat nästa vecka om vi inte blir så många idag.
Då hoppar vi alla fikat idag och bestämmer vidare för nästa vecka.
Tisdag nästa vecka funkar för mig.
Jag kommer till SoHo imorgon (tisdag) kl 18. Någon mer som kommer o fikar med mig??
Vart blir fikat? Soho som vanligt eller någon annanstans.
Jag kan imorgon kl 18.
Vecka 30 funkar bra för mig. Helst tidigt på veckan, det är sista innan semestern så jag gissar att jag har fullt upp med packning o sånt i slutet.
Tisdagen kanske?
Grattis till kortet Millemo! Då kanske vi kan ta en runda till hösten.
Toppen att vi alla kan på tisdag. Kanske vi skulle ta en fika på Café Frank *ler*. Om ni känner för det vill säga så kan vi fika hemma hos mig. Jag har nämligen en film som jag gärna vill visa er. *Sträcker stolt på mig*. Jag har mail till alla utom TidigtUte. Kan ta detaljer på mail.
Vad tycker ni om denna idé?
Jag skickade precis ut ett mail. Hoppas du får det TidigtUte.
Det är imorgon som gäller kl 18. Adressen står i mailet.