Lust att ses - tråd 2
Då bestämmer vi tisdag kl18 på Soho :)
Då bestämmer vi tisdag kl18 på Soho :)
Jag kommer!!
Frank 2 B - vill jättegärna se dina bilder om du orkar bära med din dator ;)
Där fick man för att man försökte vara hurtig på lunchen... det regnar lite (...) kan jag upplysa om! Så nu sitter jag här i linne och pissblöta jeans - och huttrar!! Tur att jag har fikat att se fram emot! Åskar gör det med..
Vad säger vi om en ny liten fika? Nästa vecka? Tisdag klockan sex?
Blir det någon fika eller? Ska vi skjuta på det? Intresset verkar ha svalnat...
Jag är på! SOHO kl 18! Perfa! :)
Tisdag v 30 passar mig jättebra! Jag kan!!
För att röra ihop det lite... är det inte trevligare om vi tar en kväll när alla kan? Är det någon annan dag den veckan som passar bättre? Jag kan alla dagar den veckan.
By the way, så klarade jag äntligen mitt "gröna" kort igår!!! Hjippi!
Vad trevligt!! Då kör vi på tisdag - för då kunde väl alla? Vi kanske kan välja ett cafe som är så dyrt som Soho - om Bride2B vill följa med. Annars är det ju oerhört msyigt på Soho förstås!
Jag har hittat den där tråden om graviditet som vi pratade om förra fikan... det har tagit mig hela dagen (nästan) att läsa igenom den.... say no more...
Jag har mailat TidigtUte
Frank2B - ja - supermysigt!! Vilken duktig man du har!!
TidigtUte - Nja - jag kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut... men jag skulle kunna stämpla på ett papper, scanna den och maila den till dig.. eller så får jag försöka surfa runt ikväll och se om jag kan hitta den på nätet. (minns inte 100 hur den ser ut nu när jag är på jobbet..)
TidigtUte - Nej!!! Jag glömde stämpeln idag... men jag har ju en dag på mig till innan du går på semester.... ska försöka komma på det tills imorgon!!
Vi pratade om ett program på var så smart att göra festprogrammet osv i - vilket var det?
Tack för tipsen - vi ska träffa prästen på tisdag (tog mig i kragen o ringde...) och efter det borde det vara bra att börja med vigselprogrammen.
Kul att du blev nöjd med underkläderna, Muminlina - igår när jag var ensam passade jag på att prova mina underkläder - och det blir så tjusigt så!!
Jag har gått ner i vikt oxå - nu väger jag som när jag köpte klänningen - så förhoppningsvis blir det ett par kilo till - det är ju ändå fyra veckor kvar till det smäller!!
By the way - som ni vet - så tog de Nicklas i morse.. Han blev så rädd.. jag hade låst upp dörren i morse - så Anders (bestman) bara kunde gå in.. som tur var hade inte Nicklas så ont i huvudet - eftersom det var så dåligt väder igår kväll så var han inte så sugen på att gå ut efter konserten - och tur var väl det... Nu har jag iallafall skjutsat dem till Danmark/Tysklandsterminalen...
Muminlina - jag vet faktiskt inte... men jag tror att allt sköts automatiskt - det är ju skattemyndigheten/folkbokföringen som får in ändringen och då skickas det på fil till alla olika myndigheter o företag mm. Men man får själv ändra på körtkort, betalkort mm - men det är ju egentligen inte svar på din fråga... vet faktiskt inte..
Frank2B - Ville bara önska dig/er en underbar bröllopsresa och hoppas att ni får det helt underbart!!
Kram kram