• Fru Calice

    Öltältsträfftråden!

    Hej hopp!

    Tack för senast!

    Tänkte köra igång öltältsträfftråden som vi pratade om. Även om min blivande så snällt informerade om att det minsann inte är några öltält utan bara vanliga uteserveringar. Men det låter tråkigare tycker jag, så vi kör på öltält!

    När kan ni?

  • Svar på tråden Öltältsträfftråden!
  • sandella

    Direkt efter vårt bröllop åker vi på smekmånad och är tillbaka till midsommar igen. Bestämmer Ni träff efter detta kan jag antagligen vara med. I slutet av juli/början av augusti har vi lite mer semester och en del av denna kommer vi antagligen att vara i Skåne hos min blivandes släkt och vänner. Men jag brukar kunna vara rätt flexibel

    Vad passar / passar inte för Er andra?

    /Sandella

  • marfa

    Snabb som valigt Calice :)
    Jag ska se när det passar i kalendern.
    Vore kul efter era bröllop, ni som är först ute. Så kan vi som inte gift oss ännu få lite inside information.
    Sköt om er tills vi ses igen.
    /Marfa

  • indianflickan

    Härligt det låter med träff bland öltälten! Jag kan ofta, både helger och vardagar.

  • Fru Calice

    Vad sägs om en träff vecka 26? Det är efter midsommar och efter några bröllop. Jag kan nog vilken dag som helst den veckan.

  • brud i sina bästa år

    Vecka 26 låter bra, ännu alldeles oplanerad och fri. Då ska jag bara njuta av att vara nygift!, och det passar ju väldigt bra att göra tillsammanss med er!

  • na76

    Hej

    Vecka 26 går bra för mig tom fredagen sen kommer jag resa bort på lördagen och vara borta i 6 dagar.

    Calice: Tack för igår, mycket goda brownies.
    Det var roligt att träffa alla.
    Marfa: Jag har mailat domkyrkan men hon var bortrest tom den 13/5 så förhoppningsvis får jag svar nästa vecka. Har mailat och frågat om blomsterdekoration i kyrkan, om vi måste höra av oss till prästen eller om han hör av sig till oss, om vi får ha vilken in- utgångsmarch vi vill och om kantorn kan ackompanjera ev solosång. Ha det bra alla.

  • Lottis2

    Hej!
    Vad kul med en öl-tältsträff :)
    Som det ser ut nu så kan jag vecka 26,vilket är två veckor innan vårt bröllop. Jättebra om man kunde få träffa er som redan gift sig då och få lite tips.

  • marfa

    Jag är ledig på måndagen och tisdagen efter midsommar. Hur har ni det då?
    /Marfa

  • sandella

    Hej!

    Marfa; måndag och tisdag v26 passar mig bra.

    Jag kommer hem från Mexico lagom till midsommar och börjar jobba v26 igen, så jag är definitivt i stan. Jag har ingenting inplanerat än så länge

    /Sandella

  • Fru Calice

    Måndag tisdag funkar för mig med!

Svar på tråden Öltältsträfftråden!