• Mrs. Robinson

Kan man gå ner snabbt?

Ja, fast det har med att begransa fett och kolhydrater ar ett medel lika mycket som Cambridge. Man hade kunnat ata kolhydater och fett dagarna i anda sa lange man holl sig under 2000 kcal eller vad ens dagsbehov nu ar.

Jag har en kompis som inte ater mat, hon ater bara godis. Hon gillar inte mat (crazy, jag vet). Men hon ar inte tjock, for att hon inte gar over sitt dagsbehov.

Forresten ar andras kommentarer om ens diet (las: Mimmimus inlagg) nagot av det storigaste som finns och grundar sig i inget annat an avundsjuka for att de sjalva inte har nagon karaktar.

• Mrs. Robinson

Guldfisken: Mycket bra poang du har dar. Kan man "skota det" och mar bra tycker jag att man kan saga det till dem som kommenterar, lika mycket som du sager att man kan poangtera sina egna erfarenheter av sadana dieter.

Uppenbarligen har det fungerat for MimmiMus och det ar bara att gratulera att hon inte har lagt pa sig igen och mar bra. Hennes kropp verkar klara av det, och det ar ju bra

Men det ar storigt som Mimmimus sager, att folk lagger sig i och sitter och ater kanel bullar samtidigt, varfor kommentera liksom?

Svar på tråden Kan man gå ner snabbt?