• Borgeir

nummer till algolean?

hej alla..
    TÄNK idag löste jag ut mina Algolean piller för mig och min man. 685!!!!!
    Läser med fasa va ni skriver.. Funkar det inte? ni som får reklam i brevlådan där står det väl garanti? snälla jag har slängt bort erbjudandet efter beställningen.Det står väl något om att : om man inte går ner inom 30 dagar eller så..?? Snälla ni som vet något om detta.. jag har nu tagit en piller.. somsagt nyss börjat, men jag lätade efter i förpackningen efter garantisedlen m.m sökte på Google fick då fram denna sida..
    Tack och kram

• Borgeir

Tur att garantien hjälper och du har fått pengarna tillbaka. jag läste på Google att det var några som var nöjda med pillerna.. Jaja jag får se om jag går ner något.. jag hör av mig senare..

• Borgeir

Hej igen.. Nu har jag och maken ätit ALGOLEAN i 4 dagar. en piller till varje mål mat dvs 3 gånger morron middag kväll Inte äta efter kl 19 står det. Jag har gått ner 3 kilo och maken 2,4 kg.. Så på oss har det funkat. Vi köpte 4 burkar 699 .- så nu bantar vi ihop. Vi dricker vin och äter som vanligt, men måste också säja att vi är inte mycket för chips och godis. Väll hopas detta håller i sig . jag är 165 hög och vägde 90kg fast jag har kraftig benstomme ser det inte ut som jag skulle väga 90kg.. ca 25 kg vill jag gå ner..jag berättar vidare hur det går. Kramizzar

Svar på tråden nummer till algolean?