• LisaML

Raka sig i underlivet

Lisa1982
    Det funkar att raka av håret, men tänk på att det kliar när det växer ut. Jag höll på att bli tokig, speciellt eftersom jag cyklar ganska mycket, det var nästintill outhärdligt. Du kan ju testa att raka bara för att kolla om du gillar känslan av att vara utan hår. Gillar du det tycker jag att du kan vaxa i fortsättningen. Snyggare, mer hållbart och inte kliande utväxt.

• LisaML

Lisa1982: haha! Det var kul!

Man måste ju inte raka av allt hår, jag är inte själv så förtjust i tanken på att se ut som en liten flicka. EhjärtaK = sant har helt rätt i att det kan vara en dålig idé att ta bort håret, det växer ju där på grund av att det har en funktion att fylla. Tjejer med helt rakat kön i kombination med stringtrosor och tajta jeans får ofta svamp. Jag har hört att detta kliar ännu värre än utväxten efter rakning. Huga! Själv tror jag på en gyllene medelväg, raka/vaxa någon gång när man känner för det, annars är jag nöjd med att hålla efter bikinilinjen. Det är varken dyrt eller mödosamt. Jag är lite lat av mig nämligen!

• LisaML

När jag läste pumpas inlägg tyckte jag att det lät som att han hade en riktigt sund inställning till hårprydda kön. Han uttrycker sig ganska målande med det är uppiggande tycker jag, och jag tycker fortfarande att hans budskap är vettigt, även om jag kanske inte delar hans åsikt till 100%. Ska bli skönt att bli 39.

• LisaML

pumpa

jag gillar din stajl! Du kan säkert pigga upp en himla massa trådar här på BT! Jag saknar sådana som du bland oss BTare. Bli stammis vetja!

NokGroda

jag håller med!

Svar på tråden Raka sig i underlivet