• SYL

Raka sig i underlivet

Ni/du behover ju inte raka bort allt, kanske racker med att trimma ner haret?!

• SYL

det dar med att det skulle bli ofraschare med har ar ju trams, allt "skrap", tex svett, trosludd, jastsvampar etc knallar ju rakt in och lagger sig i mellan veck o i sl*dan nar man ar renrakad. (aven om man duschar varje dag) Haret leder bort svett och stanger ute skrap. Jag forstar att manga killar tycker det ar trevligare m rakat eftersom de kan "se hela harligheten" samt att de slipper har i munnen, men det ar val inte de yttre lapparna de ska smaka pa i forsta hand?!

Jag har nog provat de flesta frisyrer dar nere och foredrar att ha lite lagom har kvar. Tillrackligt for att kanna mig som en kvinna, men inte sa mycket att nagon kan ga vilse..

• SYL

Ann-Sofi => Ja det ar verkligen olika! Jag tror den vanligaste frisyren i mina kretsar ar ett trimmat rektangulart "streck", med el utan har pa lapparna.

• SYL

Mia.Maria => Fick mig att tanka pa det engelska namnet for raggarstrang : happy trail, tycker det later sa gulligt, mkt battre an raggarstrang (da tanker man ju snarare pa ronny o ragges rumpor..)

Svar på tråden Raka sig i underlivet