Inlägg från: Ei saa peitää |Visa alla inlägg
  • Ei saa peitää

Raka sig i underlivet

Ser man inte skillnad på ett barn och en vuxen kvinna, rakad eller orakad så har man problem. Tycker det är skrämmande att vissa har en sån inställning.

Själv föredrar jag att vara rakad. Dels känner jag mig sexigare och så får man mer känsel. Sen gör det ju inte saken sämre att min man uppskattar rakat mer än orakat eftersom han då slipper hår i munnen. Och ni som säger att det inte växer hår på "oralsexområdet" har uppenbarligen inte haft kraftig hårväxt.

• Ei saa peitää

Men det är ju bland det äckligaste som finns att få ett hårstrå i munnen som råkar åka ner i halsen. Jag får panik om jag får ett i halsen så varför skulle inte min man få det. Dessutom måste han ju avbryta det hela för en stund innan han fått ut det.

Sen tror jag det finns killar som inte vågar säga att de hellre skulle vilja att tjejen rakade sig för att de är rädd att såra den personen. Skulle man fråga killarna så tror jag de flesta föredrar mer eller mindre rakat. I alla fall om de är vana att ha oralsex.

Att man inte har några problem med att begrava nosen i nackhåret är ju det att man inte slickar i nacken och riskerar att få hår i munnen. Det är ju en viss skillnad.

• Ei saa peitää

Ja alla är vi olika och det kanske är tur det.

• Ei saa peitää

Jag har en fråga. Vad skyddar håret under armarna? Där går det ju knappast upp i hjärnan.

Forsfors: Det kan säkert ligga nåt i det där med långa ögonfransar och kameler.

• Ei saa peitää

Ja sorry att det spårade ur lite. Ber om ursäkt.

• Ei saa peitää

Ja det tycker jag absolut du ska göra Forsfors. Lär henne vart skåpet ska stå.

Svar på tråden Raka sig i underlivet