Raka sig i underlivet
Mycket bra skrivet allt av Ei Saa Peitää!
Här kan ni få höra en mans åsikt (Som om ni skulle bry er.....)i ämnet könshår.
Jag har varit med många tjejer som varit både håriga och rakade och här är mina erfarenheter. Om jag ska säga vilka gånger jag råkat ut för dålig lukt osv så har det aldrig hänt med nån jag träffat som varit rakad. Bara med (Absolut inte alla) de tjejer som låter det växa fritt så att säga. Så ni som propagerar mot rakning. Hur många musar har ni luktat/sm*kat på i era liv för att kunna veta att håriga är mer luktfria och fräscha? Jag skulle då aldrig vara ihop med en kvinna som konsekvent vägrar raka sig eftersom orals*x då inte skulle vara av intresse alls. Min kvinna rakar sig för det första för att hon själv tycker det är snyggt/fräscht. För det andra för att känslan vid s*x (Om bägge är rakade) är så mycket skönare. Och som tredje skäl för att jag älskar och tänder på det. Det ära alltså inget hon gör bara för min skull. Jag började också raka mig för några år sen för hennes skull trots att hon aldrig bett mig göra det. Efter det så störtgillade hon det och vill absolut inte att jag ska se ut som en 70-tals po*rskådis därnere igen.
Ni som säger att alla män ni varit med älskar hår därnere och att ni inte känner nån kvinna som rakar sig. Hur gamla är ni och de män ni träffar? Kan hända att bland män och kvinnor 40+ att det inte är lika vanligt men bland män och kvinnor i åldern 18-40 som jag känner så är det ett fåtal som inte föredrar rakat i nån form.
Tack och hej......