Nutrilett!! Nån som hänger på??
Ska köra me ren kur i morrn, är dte nån som hakar på?? så kan vi peppa vcarandra =)
Ska köra me ren kur i morrn, är dte nån som hakar på?? så kan vi peppa vcarandra =)
Hej på dig :)
Vad glad jag är över att jag inte är ensam.
Jag ska också börja en kur i morron :) och de är ju toppen att vara två :)
Jag ska köra två veckor har jag tänkt, men är nervös över hur det ska gå...men de är klart att det ska gå bra :)
Har du flera smaker? Jag har bara choklad än så länge :)
// Fröken Agges :)
Hej!
Jag ska också börja med nutrilett i morgon.
Jag ska nuttra till frukost och sedan äta en nyttig lunch(så man slipper allt tjat på jobbet)och till middag nutrilett.
Ska ni bara ta flytande eller bars?
Hej Johanna
Jag ska köra med flytande alla mål...men jag är orolig för hur jag ska fixa det...men men...tillsammans så ska de nog gå bra...vi får peppa varann...
Hur är det med motion när man nuttrar, vet du?
//Fröken Agge :)
Har kört Naturdiet och Nutrilett 1 mål om dagen denna vecka och i morgon ska jag också börja hel kur. Har gjort det tidigare men då åt jag ett lätt mål om dagen och gick ner 3,7 kg på 6 dagar.
Vad kul det ska bli, jag ska mäta mig i morgon bitti så man kan se resultat.
Lycka till tjejer!! :D
Jag har hållit på i en vecka, dock inte ren kur. Hittills har jag inte gått ner någonting alls. Har dock lite svårt att äta regelbundet eftersom jag jobbar natt. Ska fortsätta försöka åtminstone en vecka till, och försöka hinna med lite lätt motion varje dag. Får se om det börjar hända nånting.
Någon som vet hur många olika smaker nutrilett har? Hittills lyckas jag bara stå ut med sparrissoppan och cappuccino-shaken (som jag tycker är riktigt god). Men de färdiga shakerna innehåller ju mycket mer kalorier än pulvret. Skulle vara bra med någon mer varm variant, det är ju ganska trist att bara dricka kalla pulverdrycker dygnet runt.
Hallåj :)
Så ja, då är första dagen igång. Å än så länge har jag hållt mig till nuttris ;) hehe...
Jag har bokat upp mig med vänner hela veckan så dagarna ska gå fort...
Nu ska jag till stan för att se om någon mer smak...kan ju inte äta chokladsmak i två veckor...
Man borde ju kunna äta lite frukt och grönt också, om det krisar...
Ha de så gott å kämpa på :)
// Fröken Agges
Dag 2
Jag undrar hur länge jag klarar det här. Jag mår bra, förutom at jag är hungrig. Pratade med en kompis i går som sa att de första tre dagarna är de värsta, då jag får väl lida två dagar till:) Förhoppningsvis så leder det ju till nått...:)
Kör hårt // Fröken Agges :)
jag är med!
jag är med!
började nutriletta på vardagarna för exakt fyra veckor sedan, äter vanlig mat med lite kolhydrater på helgerna.
har gått ner 6,0 kg exakt idag!
10 kilo kvar, med 1,25 kg viktnedgång i veckan gör det 8 veckor kvar....oj, trodde det skulle gå fortare.
men jag måste få äta på helgerna så det får väl ta det då.
Fröken Agges: Bra där! Kämpa på!
Tala om så fort vågen rör sig!!!
tips:
nutrilett har varma soppor också. kanske inte jättegott MEN nåt som jag bara måste slå ett slag för är måltidsbaren!
karamellbaren och jordnötsbaren är så god! och tillsammans med en stor kopp örtthe är det rena godiskalaset!!!
Tack för tipsen :)
Nån mer??
// Fröken Agges :)