• Fröken Agges

Nutrilett!! Nån som hänger på??

Hej på dig :)
    Vad glad jag är över att jag inte är ensam.
    Jag ska också börja en kur i morron :) och de är ju toppen att vara två :)
    Jag ska köra två veckor har jag tänkt, men är nervös över hur det ska gå...men de är klart att det ska gå bra :)
    Har du flera smaker? Jag har bara choklad än så länge :)

// Fröken Agges :)

• Fröken Agges

Hej Johanna
    Jag ska köra med flytande alla mål...men jag är orolig för hur jag ska fixa det...men men...tillsammans så ska de nog gå bra...vi får peppa varann...
    Hur är det med motion när man nuttrar, vet du?

//Fröken Agge :)

• Fröken Agges

Hallåj :)
    Så ja, då är första dagen igång. Å än så länge har jag hållt mig till nuttris ;) hehe...
    Jag har bokat upp mig med vänner hela veckan så dagarna ska gå fort...
    Nu ska jag till stan för att se om någon mer smak...kan ju inte äta chokladsmak i två veckor...
    Man borde ju kunna äta lite frukt och grönt också, om det krisar...
    Ha de så gott å kämpa på :)

// Fröken Agges

• Fröken Agges

Dag 2
    Jag undrar hur länge jag klarar det här. Jag mår bra, förutom at jag är hungrig. Pratade med en kompis i går som sa att de första tre dagarna är de värsta, då jag får väl lida två dagar till:) Förhoppningsvis så leder det ju till nått...:)

Kör hårt // Fröken Agges :)

• Fröken Agges

Tack för tipsen :)

Nån mer??

// Fröken Agges :)

• Fröken Agges

Hej Fjortonårsenare :)
    Kul att du är med...Jag har varit så hungrig idag, å frysit massor...men jag är mer motiverad än vad jag var i går morse när jag började. Jag ska klara de här.
    Jag ska bort om tre veckor, å vill gå ner så mycket som möjligt tills dess.

Äter ni ingen frukt eller grönt som komplement till pulver? Jag har inte gjort de, men tänkte att man kan ta det om de krisar.

Ha de så gott å kämpa på

// Fröken Agges

• Fröken Agges

Hej igen fjortonårsenare :)

Tack för peppningen å råden :)
    Jag dricker vatten hela tiden typ...men vatten finns de ju gott om.
    Va kul för dig att du gått ner 6kg:), de är ju mycket. Jag tror att du har en bra taktik, å med lite peppning å sällskap på vägen så kommer de att gå lysande ;)

Jag hoppas att jag under de två första veckorna ska gå ner lite, typ 4kg eller nått :)
    Jag ska rapportera när vågen rört sig, men ska inte väga mig förrens på Fredag, eller nått, vill inte fixera på vågen för då slutar det med att jag väger mig hela tiden.

Kör hårt och ha de så gott

// Fröken Agges

• Fröken Agges

Dag 3
    Idag har det gått bra. Jag har inte varit hungrig alls, men nu...ojojoj
    Jag känner mig fortfarande motiverad men hoppas ändå på ett upplyftande tecken på vågen på Fredag :)
    Kan inte fatta att jag snart är på 4e dagen, va bra jag är ;).....
    Ska ut å gå en bit snart så att jag får tänka på nått annat :)
    Hoppas att det går bra för er :)

// Fröken Agges

• Fröken Agges

Dag 4

Hello Allihop :)
    Idag har varit en sån dag när jag inte kunnat styra var jag ätit förnått, för att jag varit borta. Så de blev bakad potatis till lunch och spagetti och köttfärssås till middag, men å andra sidan så har jag rört på mig under hela dagen.

Det känns faktiskt helt ok att jag ätit mat idag (hållt igen intaget), och nuttrisdieten återupptas i morron :) Det får bli en extra lång promenad i kväll :)

Hoppas att vågen visar lite minus i morron .....hoppas hoppas hoppas.....

Fjortonårsenare: Hoppas att allt går bra för dig :) hejje hejja hejja ;)

Filippa...: Det går visst att byta ut bara nått mål. Det ger också effekt, fast på lite längre sikt. Bara att köra på :) Alla har sitt eget sätt :) Lycka till

Kämpa på // Fröken Agges :)

• Fröken Agges

Fjortonårsenare:
    Gu va du var duktig när du lyckade stå emot maten :) Vilken vinnare :). Fatta hur bra det kommer att gå om man bara orkar tro på att det kommer att gå hela vägen. Jag har haft en svacka i kväll. Inte så att jag velat äta nått, men jag har svårt att våga tro på att jag kommer att fixa det här, å nå mitt mål. Hungern har försvunnit nu, så övervinner jag bara de psykiska å vågar tro på mig själv så borde de ju fixa sig .... Nåja, humöret kanske beror på att de är så grått väder här :)

Ha de så gott å kämpa på :) Du är min inspiration :)

// Fröken Agges

• Fröken Agges

Hej på er Brudar :)

Fjortonårsenare: Klart att jag inte övergivit dig. Hoppas att allt flyter på för dig och att vågen rört sig. För mig har det gått sådär, eller bra, eller....
    Jag bestämde mig för att väga mig på måndag morron för att på nått sätt lättare motivera att vara duktig under helgen. Hela helgen har jag har ett enormt godissug och ätit lite, men bara lite. :)
    Sen när jag ställde mig på vågen i morse så hade jag bara gått ner 1kg:(. Det var en stor besvikelse tills jag fick min mens några timmar senare(vid mens går jag upp 1-1,5kg). Vilket kändes som en förklaring till att jag efter en veckas nutrilettande bara gått ner 1kg.
    Jag har rört på mig massor i dag och ska ut i kväll igen :)

Hur har det gått för sig?
    Nuttrisbarerna, är inte dom dyra?

Hörs snart igen hoppas jag :)

// Fröken Agges

Svar på tråden Nutrilett!! Nån som hänger på??