• yrvädret

Någon som såg dokumentären om ROKS?

Ennna
    Jag tror hon heter Gunilla Ekberg.

Det jag inte förstår med Roks är att de motsätter sig behandling av misshandlande män - det hjälper ju uppenbart i Norge! Slänger man bara dessa män i fängelse kommer de ju bara ut occh fortsätter slå. Så varför neka kvinnor rätten att bli av med män som slår??

Tyckte dessutom att det var fruktansvärt skrattretande att en professor kan sitta och påstå att det finns satanistiska nätverk som ägnar sig åt systematisk pedofili och rituella spädbarnsmord - utan att ha varken bevis eller belägg. Men det är ju sant - det förekommer, för det har Eva Lundberg sagt!! Bah - det är lika puckat som att säga att det förekommer en stor konspiration för att ta död på alla 14-åringar i hela sverige - det har jag ju så mycket bevis för...

Man undrar ju vilka som är mest dumma i huvudet: Männen som grupp eller Roks med Eva Lundberg och Margareta Winberg i spetsen ?? Jag törs nog påstå att de människor som tycker att vi ska ersätta det traditionella patriarkatet med ett matriarkat samt utrota alla män, är de som är mest ute och vimsar...

Svar på tråden Någon som såg dokumentären om ROKS?