• Foxy Lady

cambridge anhängare!

Hej allihop!

Jag hänger oxå på här! Startade ren kur idag för femtioelfte gången! Jag har aldrig lyckats med ren kur mer än 3 dagar, den här gången hoppas jag naturligtvis att det ska gå bättre!
    Hur gör ni när ni är bortbjudna på middag? Man vill ju inte sabba sin kur... Några tips?

• Foxy Lady

Hej Mimmimus!
    Tack för ditt svar, har läst din framgångsrika historia och det är verkligen peppande! Vi är dessvärre bortbjudna både fre, lör och söndag! Vet inte riktigt hur jag ska göra men jag vill ju inte förstöra kuren redan... Egentligen är det väl bara att säga att jag ska inte äta för jag är på diet, och ja de kommer nog att tycka jag är tråkig men man kan ju undra vad det är som är så kul med en människa som äter????

• Foxy Lady

Hej Milly!
    Jo, du har absolut rätt ang middagarna!

Jag har provat flera gånger att köra längre än 3 dagar men karaktären sviker samt tuggbehovet! Men jag vill verkligen gå ner eftersom jag dels ska på ett bröllop nu i juli och sen ska jag själv gifta mig i oktober, dessutom vill man ju vara fin nu när sommaren kommer! Känner att det är en ständig kamp med mig själv, när jag väl äter så har jag inte en tanke på vad jag har för mål egentligen utan bara förtränger det! Vet inte om det är någon som känner igen sig i detta?

• Foxy Lady

Jag kan ju tillägga att jag är 168 cm och väger för tillfället 76 kg, min första målvikt är 70 kg sedan 65 och sedan 60 kg, det tror jag kan bli bra!

• Foxy Lady

Tack för uppmuntringen! Går du oxå på ren kur? Vi kanske kunde peppa och stötta varandra i den här tråden? Det finns kanske fler som vill hänga på dessutom?

• Foxy Lady

Oj, läste nu att du oxå går påren kur! Du har verkligen kämpat på bra! 9 kg är verkligen inte dåligt!

• Foxy Lady

Så duktiga ni är!
    Som jag skrev tidigare så började jag ck igen igår, på kvällen åt jag dock Mycket för att vi är bortbjudna på olika grejer hela helgen och det känns som det inte är lönt att köra hårt innan eftersom jag ändå kommer att äta då, så efter den här helgen ska vi inte bestämma nåt mer för jag vill inte tappa fokus! Kämpa på tjejer, if there's a will there's a way!

• Foxy Lady

Hej allihop!
    Idag startade jag ck ren kur, med ambitionen att först och främst klara mig igenom de 3 första hemska dagarna! Som jag skrivit tidigare så har jag inte lyckats med det men den här gången vill/ska jag lyckas! Verkligen peppande att läsa om er andra här! Lycka till!

• Foxy Lady

Tack Gloriousgirl!
    Grattis till din viktminskning! Förstår att du måste vara överlycklig!
    Själv längtar jag efter den känslan och just nu längtar jag bara tills det är torsdag och jag har gått igenom dessa helvetiska dagarna!

Svar på tråden cambridge anhängare!