cambridge anhängare!
Hej!
Har tjuvläst här ett tag, men nu vill jag också vara med! (och bli peppad förhoppningsvis) Är helt grön på Cambridge, har sedan i julas gått ner från 80 till 70 kg med ändrad kost och träning framför allt. Sen skadade jag knät och har inte kunnat träna ordentligt och då bestämde jag mig för att ta de sista fem kilona med Cambridge. Är oxå en sk "allt eller inget"-person och därför tror jag Cambridge passar mig. 65 kg är min målvikt.
Är nu inne på dag sex på ren kur men har inte vågat väga mig än. Kanske lika bra. Tänkte köra i två veckor + upptrappning, hoppas att det är rimligt tidsmässigt? Vad tror ni veteraner :)?
Igår var en förfärlig dag, värst hitills. Var så nära att ge upp när jag var ute hos föräldrarna på Mors-dag lunch. Trots att tom mamma är smalare än jag tyckte de att det var uurdumt att äta Cambridge. De tjatade att jag skulle smaka på laxpastasåsen och sen vitchoklad pannacotta. Men jag stod emot, phu...
Och sen på kvällen totalvände det! Kan det vara ketosen? Behövde nästan påminna mig själv om att ta min frukostdrink i morse. Vad glidigt om resten av tiden blir såhär.
Nu blev det långt...men jag hoppas att det går bra för alla andra tjejer här!
Kram