• Gloriousgirl

cambridge anhängare!

Jag har levt precis som innan med middagsbjudningar, fester och restauranger...FAST jag har bara tagit med mig min mat och ätit den... Har gått hur bra som helst. Jag tänker leva som vanligt fast jag väljer att inte äta som andra bara. Visst får man kommentarer men det får man ju jämt ändå...

Mitt tips är att alltså att inte avskärma sig utan snarare utsätta sig för frestelser osv, allt för att verkligen träna på sin mentala styrka!

• Gloriousgirl

Jag vill både peppa och bli peppad!! Jag ska "snart" gå över till kombinerad kur och behöver stöd från er härinne...är lite nervös över det hela... Men jag har, när jag ska övergå till kombinerad kur, gått ner 40 (!!) kg. Hur skönt som helst och jag ÄLSKAR Cambridge och vad jag åstadkommit med det.

• Gloriousgirl

Ja, det var ett bra tips, har faktiskt hälsovakten hemma på datorn så då borde man kunna räkna och hålla koll på det man stoppar i sig.

Visst, jag ser helt annorlunda ut numera...kommer i storlek 38-40 nu...för 4 månader sen hade jag storlek 50.... Så det är ju en ny värld minst sagt.

Jag försöker promenera 2 h varannan dag och jogga 30 min varannan dag för att komma igång, men man får ju helt enkelt ha kämparglöden kvar tills man lärt sig äta som normalt folk! ;)

• Gloriousgirl

Ja, viktminskningen har gått fort men ändå har jag mått superbra och huden hänger inte alls. Jag har hittat ben på min kropp jag aldrig känt förr!

Jag har ju kört ren kur HELA tiden och inte fuskat en endaste gång. Stenhårt alltså, men nu är det så värt det. Klart man varit sugen på saker, men sen jämför man det med vad man faktiskt får ut av att äta den där godisbiten eller vad det nu är och kommer fram till att inget är värt att bryta kuren för.

Så jag är beviset på att det går, järnvilja och sunt förnuft kommer man långt med.

Jag har ungefär gått ner 1,5-2kg per vecka så det är ändå rätt lagom tycker jag när man var så tjock som jag var...

• Gloriousgirl

Oj, jag tänker nog precis tvärtom! För min är Cambridge för livet... inte för att jag menar att jag ska äta det resten av livet, men jag känner att jag kommer använda det som komplement i min vardag då man kanske festat lite för mkt eller man vill ha i sig något snabbt.

Min plan är faktiskt att äta det till frukost ELLER lunch även efter ren kur...för att behålla vikten, för att det är gott, för att jag får i mig allt jag behöver, för att det är enkelt, och för att jag sparar pengar! Jag ser inte Cambridge som pulver direkt utan jag ser det som en måltid, som vilken mat som helst...bara att den är bra sammansatt.

• Gloriousgirl

Det är pulver som blandas me vatten, köps hos konsulenter som brukar finnas lite varstans i landet. kolla in www.cambridgekuren.info

• Gloriousgirl

Nej, huden hänger ingenting, är fin och jämn...:) Jag är 24 år och har aldrig fött barn så det gör väl sitt till. Jag har tränat sammanlagt kanske 5 timmar totalt på hela tiden...;) Närå, men jag tränar faktiskt inget sådär, tar långpromenader några gånger i veckan bara. Nu är jag NORMALVIKTIG...(Coolt att få säga det bara ) och väger 67kg, men ska ner några kg till.

• Gloriousgirl

Foxy Lady: Lycka till! Du klarar det, bara viljan är större än begäret!

Kakis: Oj vad man känner igen de där kommentarerna...tror att folk får dåligt samvete när man äter flytande, så det känns bättre för dem om de ser att man äter precis som de gör. Jättebra att du stog emot!!

• Gloriousgirl

Ja, du anar inte!! :) Livet är så bra och smalt nu så jag till och med njuter av att se mig själv i spegeln.

Ser fram emot första sommaren på stranden nu där jag kan se fräsch ut och gå i bikini utan att skämmas. Cambrdige har även gjort att mitt blodtryck gått ner, mina värden är superbra nu så jag behöver inte oroa mig för diabetes eller sånt. Min pappa har sånt och han äter sååå fel... så jag ska inte gå i samma fotspår!

• Gloriousgirl

Klart du längtar! Och det är du värd.
    Känner mig lite konstig sådär för jag tycker faktiskt CK är GOTT.... Lika gott som en milkshake...så jag mumsar verkligen i mig min mat och är så nöjd så.

Fler som tycker som jag??

Svar på tråden cambridge anhängare!