cambridge anhängare!
milly L
Gud va bra gjort.. Motionerar du med?
milly L
Gud va bra gjort.. Motionerar du med?
milly L
jag ska börja med promenader varje dag jag med.. Vill gå ner minst 10 kg fram tills den 30 juli, är det möjligt?
milly L
84 väger jag
Gloriousgirl
Tycker du gjort ett kanonjobb med din viktnedgång, vill gå ner 15 kg tills den 30 juli, o hoppas att de funkar bara.
milly L
Gud va bra. i dag börjar jag med min kur, för första gången..
Foxy Lady
Det kan vi..
Tyckte att de smakade skit rent utav..
Fy fan att man ska plåga sig igenom detta..
Är inne på 2a dagen, men tycker fortfarande att de är vidrigt, eller mintchokladen var ok.. Men är hungrig..
Kissar typ hela tiden *ler*
Nu är 2 dag över för mig, och hungern gnager i magen.. Skulle kunna äta vad som helst nu *snyft*
Men jag måste hålla ut.. I alla fall dessa 14 dagar som jag köpt.
Foxy Lady
Ja verkligen..
hur mkt vill du gå ner då?? Får man fråga hur mkt fu väger.. Själv ligger jag på 85 kg
Foxy Lady
men jag är åxå 168 cm lång, men ser ändå inte så överviktig ut.. Men som sagt, alla har ju olika kroppar.. Min kropp är väldigt jämt fördelad
Gloriousgirl
Har du bara kört ren kur?
Foxy Lady
Hur går det?
Själv går de sådär, käkade en hårdmacka i går *skäms* Men jag var sååå jäkla hungrig alltså.. De är värst på kvällen när man ej har nåt att göra
Vanezza
hur mkt har du gått ner om man får fråga *ler*
Foxy Lady
Har själv inte vägt mig, men jag ser att när jag har en tajt tröja, så har magen minskat radikalt på bara 3 dagar, för jag är inne på min 4e i dag.. Känner mig jättestark på dagarna, även om jag är jättehungrig, men när kvällen kommer..
Gick åxå o la mig tidigt för att slippa plågas *ler*
Men jag kommer inte kunna hålla på mer än till nästa fredag. Pga av att sambon fyller 30 och jag ska laga mat, man måste ju provsmaka mm.. Men ska fortsätta direkt efter den dagen.. Tror du de gör mkt skada
Foxy Lady
Ja jag hoppas de inte gör nåt, men hur kul är de åxå att kolla när alla 30 pers käkar o jag måste dricka dessa vidriga drinkar.. Tycker faktiskt de är hemska. Får hålla för näsan o dricka dem, annars spyr jag.. Kul va *ler*
sb_helena
samma sak sa min mamma, som är sjuksköterska, så man ska nog passa sig..
hallå hallå
är det någon som kört kombinerad kur och ändå gått ner fort?
Foxy Lady
Har du försvunnit?
hur går de för dig?