• Vanezza

cambridge anhängare!

Hej! Får man vara med här? Är inne på min 17 dag på ren kur och jag måste säga att det går hur bra som helst faktiskt! Det skönaste av allt tycker jag är att allt mitt sötsug (som annars är min största problem) är som bortblåst och att detta är så enkelt när man väl tagit sig förbi den första veckan!
    Gloriousgirl, du är en klar förebild som visar att det går att lyckas bara man har tillräckligt med motivation. Har blivit jättesporrad av att läsa dina och andras inlägg. Denna gången vet jag att jag kommer lyckas. Jag har ju redan klarat av den svåraste biten och nu undrar jag bara varför jag inte tagit tag i detta tidigare ; ) Lycka till även i fortsättningen tjejer! Detta klarar vi!

• Vanezza

Hej igen! Ja, jag har alltså inte hållit på 17 veckor utan 17 dagar *ler*. Jag har inte vägt mig sedan första veckan då jag fuskade lite en dag under vecka 2. Efter första veckan hade jag gått ner 4 kg. Men nu tänkte jag vänta till på måndag då det gått lite mer än en vecka sedan mitt lilla snedsteg Ångrar faktiskt inte att jag fuskade den dagen (en måltid bara) för det var med något jag varit sååå sugen på sedan dag ett. Å när jag sedan ätit det kom jag fram till att det inte alls var så gott som jag föreställt mig och sedan dess har motivationen att fortsätta varit ännu starkare! Tänker inte tillåta mig att fuska någon mer gång för nu känner jag verkligen att det inte är värt det! Jag får återkomma med viktresultat på måndag. Jag har 8 kg kvar till normalvikt för min längd och ca 15 kg kvar till mitt eget uppsatta mål.

• Vanezza

Hej kotten_79 & SB_Helena.
    Jag såg ert inlägg ang. mängden vatten man ska dricka i samband med CK och om detta kan vara farligt. När man äter Ck blir man ju rekomenderad att dricka ca 3 liter per dygn och Ck-kuren tillför ju dessutom alla de salter och mineraler kroppen behöver så jag tror inte ni behöver vara oroliga för detta. Jag tror oxå att det är människor som dricker väldigt stora mängder vatten och som kanske inte tillför kroppen de salter och mineraler den behöver som kan riskera att drabbas av de följder ni nämnde ovan.

Svar på tråden cambridge anhängare!