• mandarin

cambridge anhängare!

Hej!
    Jag har precis avslutat vecka 1 "ren kur". Var och köpte nya påsar idag och vägde mig. Hade gått ner 3kg. Riktigt skönt! Ska köra på en vecka till sen går jag över på kombinerad.

Milly: har du kört kombinerad eller ren kur?

• mandarin

God kväll!

Tänkte att jag skulle köra på med "Ren kur" i några dagar till. Men när jag kom hem efter jobbet i dag så hällde jag upp ett halvt glas vin! Det var sååå gott! Jag har även ätit lite kyckling. Kör alltså igång med upptrappningen mot kombinerad några dagar tidigare än beräknat.
    Har gått ner 5 kg på 10 dagar! Har ca 3-4 kg kvar till mitt mål. Dom ska nu bort med kombinerad kur.

• mandarin

Hej, jag har kört hel kur i 10 dagar. I helgen åt jag lite mat och drack lite vin. Snacka om att det var gott!!! Men i dag körde jag igång igen. Känns bra!
    Min favoritsmak är kakaomint med isbitar.

Bra jobbat alla tjejer! Nu kämpar vi vidare...

• mandarin

Såååå himla nära att jag tog en köttbulle igår när jag lagade middag till mina barn!!! Men NEJ, jag höll mig!
    Och tur var väl det, idag känns det så bra! Ställde mig på vågen och snart snart är jag i mål! Bara några kilon kvar!

Ha en bra dag alla...

• mandarin

Milly L:
    Ja, just nu går jag på hel kur.
    Har gått ner 8 kg totalt sen i mitten av april.
    Jag har ibland ätit på helgerna men sedan kört hel kur igen på veckorna.

• mandarin

Ja, varför har man inte käkat Cambridge förut för???
    Jag har nu gått ner 8 kg och är sååå himla glad!

Ikväll ska jag på tjejmiddag och det ska bli så kul att kunna klä sig i något snyggt utan att valkarna väller över byxlinningen. Jag ska också äta lite gott och dricka lite vin! Imorgon kör vi på som vanligt igen. Jag äter hel kur under veckorna och middag på helgerna.
    Viktminskningen går lite långsammare men det gör inget. Jag har bara 3-4 kg kvar till målvikt!

Ha en trevlig helg!

71 dagar kvar...

• mandarin

Jag delar upp mina påsar! Äter varannan timme ungefär. Klockan 9.00-11.00-13.00-15.00-17.00-19.00. Känns jättebra att göra så!

Svar på tråden cambridge anhängare!