• Brud2005

cambridge anhängare!

Hej tjejer!

Får man kliva in här?? :)

Började äta CK för 1½ år sedan och hängde med i en CK-tråd här. Gick ner från 75 kg till 56 kg. Har nu gått upp nästan alla igen på lite mer än ett år (!) Usch!

Gifte mig i april i år och hade inte den vikt jag ville ha, men bröllopet blev lyckat på andra vis ;)

Men!! Hoppet är inte ute! Nu tänker jag göra ett nytt försök med ren kur..

Så, ren kur from dagens datum 2005-06-13. Och inte göra samma misstag som förra året, dvs, börja äta onyttigt igen efter kuren och ingen motion.

Inskrivningsvikt: 73,1 kg till mina 1,60 cm.
    Nästa vägning: Mån den 20/6

Nu ska jag ta en promenad! :)

Kram, Christine

• Brud2005

Hej Fru Elli och Gloriousgirl!

Tebax från prommisen! Underbart!

Jag började med Ck i januari 2004 och höll på i cirka fem veckor med ren kur, sedan blev det kombinerad kur i några veckor och därefter försökte jag att äta enbart nyttig mat. Men sedan kom sommaren (ja, det vände väl redan i slutet av maj) och därefter var det kört. Har även varit gravid och skulle haft barn i september och har därför ätit mer än jag borde. Men jag förlorade tyvärr det barnet.. :(
    När jag väntade min första dotter var jag uppe i 97 kilo, så jag går upp ganska rejält om jag äter fel och fort också för den delen..Det kan min man tyvärr intyga.

Men nu vill jag försöka gå ner igen. Tror inte att jag kommer att ha svårare att bli gravid igen för att jag går ner med CK.. Rätta mig om jag har fel. Har hört båda delarna.. Andra tycker att det är konstigt att jag försöker att gå ner samtidigt som vi försöker få barn, men nu är det bara så.. :) Jag vill detta! :)

Har inte läst alla inläggen, men förstår att det finns många duktiga kämpare här! Tillsammans är vi starka! Kram och lycka till!

Christine

• Brud2005

Gloriousgirl! Nu läser jag att du har gått 6 månader på ren kur!! Ojoj! Det har du gjort VÄLDIGT bra! Grattis! :)

Jag gick upp enbart för att jag började att smälla i mig pizza, glass, godis, CHOKLAD, mycket och ofta.. Slutade med motion...Lite höst depp= Tröståt.

Du har alla chanser att inte hamna där jag tillät mig att hamna. Du går inte upp ifall du följer programmet. Sedan finns det ju så läckra recept som är nyttiga..Med sallader, kyckling, fisk m.m
    Det går du ju inte upp av!

Äter du bra sammansatt kost och regelbundet, kommer blodsockernivån att vara jämn och du får inte sådana svängningar som gör att du blir sötsugen eller sugen på fet mat.

Får man fråga hur mycket du har gått ner och vad du väger nu? *Nyfiken*

• Brud2005

Go morron!

Veckorapport: 71,5 kg (må 13/6 73,1 = minus 1,6 kg)

Började på 73,1 kg förra måndagen. Har inte gått på ren kur som jag tänkt, utan kombinerad. Det har tydligen gått bra det med, även fast det går lite långsammare då.. Denna vecka är det ju midsommar, så det blir komb. denna vecka också..

Kram Christine

Ps. Ni är så duktiga allihop! :)

Svar på tråden cambridge anhängare!