cambridge anhängare!
imorgon börjar ja
imorgon börjar ja
Hej alla cambridge anhängare. imorgon börjar jag också på ren kur!
valde mellan den långsamma vägen eller snabb kur, och det får bli snabb kur eftersom jag vill vara snygg till skolstarten.
Min startvikt är 73 kg och målvikt 60 kg. så jag ska försöka gå ner 13 kg på 6 veckor.
Kommer nog bli emn del motion för att det ska lyckas.
Hur går det för er andra?????
Ann-ie
jag kan verkligen relatera mig till din historia. när jag var yngre fick jag höra att jag var knubbig ( men jag var nomalviktig), så jag gick ner i vikt (men då fick jag höra att jag var för smal!.
jag var aldrig tillräcklig.
jag började också tröstäta. under ett tag ökade inte min vikt pga mitt tröstätande, men tillslut gick det över styr. så jag gick upp från 58 kg till 80 kg på bara några månader.
Jag har försökt att gå ner med olika dieter, och jag lyckas varje gång! men endå så börjar jag tröstäta och kommer tillbaks till samma onda mönster. Nu senast hade jag bara 9 kg kvar till min målvikt, men avbröt kuren och gick upp tp 6 kg. man blir ju inte gladare av det precis.
Jag börjar plugga igen i höst, om 6 veckor, och då vill jag verkligen vara smal, men tiden börjar minst sagt rinna ut.
Jag vill försöka med CK igen, och gå ner överflödskilor snabbt. Men samtidigt vill jag börja äta vettigt och hålla vikten på lång sikt, få sunda vanor lixom.
jag vill inte att CK ska bli en tillfällig lösning. jag vill inte gå upp efter jag avslutar kuren. samtidigt vill jag verkligen bli smal till skolstarten.
nån som kan ge mig lite råd????
för mig går det sådär. gick på cambridge och hade bara 6 kg var till målvikt, men sen avbröt jag kuren och nu har jag gått upp 4 av dom. så nu ska jag sätta igång igen imorgon.
vill g ner dom där förbaskade tio kg, blir tokig!!!