• Tesss

cambridge anhängare!

hej allihopa!
    man blir verkligen peppad att fortsätta när man hör hur alla lyckas så bra!

jag gick på CK från och till i några månader, och gick sammanlagt ner från 83kg till 64kg. gick dock upp till 74kg när jag avslutade kuren (antagligen för att jag var som besatt av allt med socker i:P ). Men så idag så började jag 'på riktigt' igen. Så nu börjar jag på 74kg och min målvikt är runt 55kg. Hur lång tid kommer det ta, tror ni? Kommer jag kunna klara det innan den 28 september, eller är det för mycket?
    Sen undrar jag också hur mcyket ni tror att man kan gå ner till den 8 augusti?

Kan tillägga att jag går på strikt ren kur, och att jag försöker promenera ca 1 timma om dagen.

Min mammas kompis, som gick på CK sa att hon bara åt två påsar CK om dagen, och att hon gick ner drygt 7kg/vecka... Jag har också kört med bara två påsar om dagen nu hela tiden, men har börjat tänka på om det kanske är för lite för att förbränningen ska gå igen.. vad tror ni?

Jag tycker det går jättebra att äta två påsar om dagen. Är inte överdrivet hungrig, och eftersom jag inte alls tycker om någon smak, och i stort sett tvingar i mig påsarna, så är det mer som en 'befrielse' om jag bara kan få äta två påsar om dagen.. Men jag vill ju självklart välja det som är mest effektivt...:)

• Tesss

hej igen!
    nu, efter två dagar, har jag gått ner från 74,6kg till 71,9kg. antgaligen är det nog mest vatten, men det känns ändå helt oroligt bra!:)

hur går det för resten av er?

• Tesss

Gloriousgirl: Jo, jag försöker göra det nu, men det smakar verkligen så fruktansvärt äckligt! Jag dricker det så snabbt som möjligt, och sen dricker jag jättemycket vatten.. Annars känner jag bara kvälvningar. Jag har testat alla smaker, men tycker ingen är god.:/

• Tesss

vart har alla tagit vägen? antar att ni har semester allihopa..? härligt!

jag vet itne riktigt vad jag ska göra nu. har gått ner till en påse varannan dag. inte för att jag tror att det ska gå snabbare, utan helt enkelt för att det smakar förjävligt. jag överdriver inte när jag säger att jag får kvälvningar.. jag känner verkligen hur det kommer upp igen.. det är hemskt! men till det hör ju då att jag knappt har någon energi alls..

usch usch! 'ska jag fortsätta? är det värt det?' är frågor som jag ställer till mig själv hela tiden.. jag kommer inte ge upp, det är en sak som är säkert. jag ska bli smal och nätt tills det 'speciella datumet'.. men usch, vad det är långt kavr och usch, vad jag är hungrig!!!

• Tesss

Eminea: Jättesnällt av dig, men jag tror inte det behövs.=) Jag har bestämtmig för att fortsätta med CK, trots alla problem. Jag har lyckats komma på en lösning, så det ska nog gå bra. Anledningen är nog egentligen att jag bara vill gå ner, så snabbt som möjligt. Om man äter nyttigt och tränar, så visst går man ner, men det tar eeeeevigheter. Och jag har verkligen inget tålamod alls. Så ja..

Härligt att höra att du har minskat i cm! Själv tycker jag att det känns bättre att minska i cm, än i vikt, eftersom det EGENTLIGEN är det man strävar efter.. Fortsätt kämpa!

Gloriousgirl: Ja, jag hade lite funderingar på att avsluta kuren, men jag tog nya tag och nu har det gått lite mer än en vecka, så nu känns det 'onödigt' att sluta.

Har nu gått ner till 69,3 kg. Känns som om det går OTROLIGT långsamt, men 5 kg på drygt en vecka kanske inte är så dumt ändå!?=)

• Tesss

Jag har en fråga förresten..

Får man äta och/eller dricka lightprodukter. T.ex. Coca Cola light, sockerfritt tuggummi, sockerfritt godis, Fun light m.m.

Man borde få det... eller?

Svar på tråden cambridge anhängare!