cambridge anhängare!
hej allihopa!
man blir verkligen peppad att fortsätta när man hör hur alla lyckas så bra!
jag gick på CK från och till i några månader, och gick sammanlagt ner från 83kg till 64kg. gick dock upp till 74kg när jag avslutade kuren (antagligen för att jag var som besatt av allt med socker i:P ). Men så idag så började jag 'på riktigt' igen. Så nu börjar jag på 74kg och min målvikt är runt 55kg. Hur lång tid kommer det ta, tror ni? Kommer jag kunna klara det innan den 28 september, eller är det för mycket?
Sen undrar jag också hur mcyket ni tror att man kan gå ner till den 8 augusti?
Kan tillägga att jag går på strikt ren kur, och att jag försöker promenera ca 1 timma om dagen.
Min mammas kompis, som gick på CK sa att hon bara åt två påsar CK om dagen, och att hon gick ner drygt 7kg/vecka... Jag har också kört med bara två påsar om dagen nu hela tiden, men har börjat tänka på om det kanske är för lite för att förbränningen ska gå igen.. vad tror ni?
Jag tycker det går jättebra att äta två påsar om dagen. Är inte överdrivet hungrig, och eftersom jag inte alls tycker om någon smak, och i stort sett tvingar i mig påsarna, så är det mer som en 'befrielse' om jag bara kan få äta två påsar om dagen.. Men jag vill ju självklart välja det som är mest effektivt...:)