• genneth

cambridge anhängare!

Hej alla duktiga tjejer!
    Är inne på min 4:e dag går ok men är lite seg .
    Hoppas att jag klara detta ,ska gå ned 12 kg är tänkt.
    Ska köra på så länge det krävs (om jag fixar det) men med ett uppehåll den 20/8 ska på bröllop.Hur funkar det för er när ni har haft 1-2 ätar dagar mitt i?
    /g

• genneth

Hej Mno,
    Tack för ditt svar,vad bra då ska jag vara ståndaktigt och kämpa på dagen efter...
    Antal veckor vet inte mitt/slutet av sept har jag satt upp som något slags realistiskt mål.Men går det snabbar så gråter inte jag för det:)Är inne på min 2:a vecka med start idag,nu kommer jag att se hur mkt det blir i veckan då första (3kg)var mest vatten.... Är inte direkt överviktig så det är väl lite saktare nedfärd antar jag?Hur går det själv?

/G

• genneth

Mno:

Wow vad duktig du är!10 veckor det ska du vara superstolt över.Varför jag börja?Jo under senast 7 år har det bara smygit sig på "myskilon"och har gått ned 3-4 kg ibland men sen ätit mig upp igen(godis,fetmat).Handlar bara om fel kost och lite för mkt allt....Nu tycker jag att det får vara nog,kan inte gå runt hela livet och må dåligt bara för att jag är så jä....lat.....Så jag ville ha en rivstart och sen äta nyttigt och försöka ta lagom av allt.
    Har även kommit igång med min träning och promenader så sakta. Men pressar mig inte jätte hårt nu när jag går på pulver,har större chans att lyckas då tror jag.

Jag blir super peppad av att höra vilken karaktär du har, och har du kommit så här långt kan du ju går hur långt som helst!!!
    You go girl!
    /G

• genneth

Mno :
    Tack!!! Ja det är ju bara att kämpa på.Det som jag tycker är tråkigt är att den sociala biten blir lidande,men brukar tänka att även jag kan ju vara "tråkig" och inte hänga med på allt jämt.Det handlar ju trots alllt bara om 2 månader , vad är det om man jämför med hur lång tid man gått runt och inte trivts med sig själv???I mitt fall 7 år......
    Ja håller på dig!!
    /G

• genneth

Hej,
    jag blir så himla torr i munnen, är det någon annan som blir det ? Och har ni tips på vad man kan göra?
    /G

• genneth

Mno :
    Jo jag dricker 3-4 liter vatten, men ibland kan det iofs gå någon timme då jag inte dricker pågrund av att man är ute och shoppar eller dyllikt.Hur det går?Jo.... 4 kg på 14 dagar (14.e dagen idag )tycker det är lite segt och långsamt.Men jag vet ju att jag inte kan jämföra mig med andra då vi alla funkar olika.Men lite besviken är jag ju allt.....men, men ska köra på ....bara trist att jag måste äta på lördag när man är så himla fokuserad.
    Hur rullar det på för dig?
    /G

• genneth

Mno:

Tack, jo jag fortsätter är verkligen inne i det nu .Inte hungrig alls, kan bli sugen ibland men inte så att jag inte klarar av det.Ska bara fixa bröllopet på lördag ( fan att man måste äta:) Men kör stenhårt från söndag igen .
    Du är ju super duktig!! Och jag anser att om man trillar dit är det ju bara att ta nya tag dan efter.Inget är ju förstört mest vätska om jag förstått det rätt?

Nu kör vi och tack för ditt stöd!!!
    /G

• genneth

Mno :
    Ha ha , min sambo älskar chips.Äter väl det 3-4 ggr i veckan !!! Men det är faktiskt inte svårt.Min passion är chocklad i alla former och det äter inte han thank god! Det var svårt första 6 dagarna när han lagade mat.Men då gick jag upp på övervåningen och låtsades som det regna:)
    Och självklart är han pinn smal, kan äta vad som helst.....Livet är orättvist ibland:)
    Nä det jobbigaste är faktiskt att umgås med folk,är ju så trevligt att ta ett glas vin så här på sensommaren.Men, men det lär man väl hinna.

Keep up the good work!
    /G

Svar på tråden cambridge anhängare!