• Foxy Lady

cambridge anhängare!

Gloriousgirl, vad väger du nu? Och jo, jag tycker oxå att de smakar bra! Speciellt vanilj med lite kanel i! Mumsfilibabba!
    Har du inte saknat att tugga?

• Foxy Lady

Okej, nu var dag nr 1 avklarad och det gick... Var mycket irriterad igår kväll när min pojkvän skulle äta och hade sen svårt att sova för jag inbillade mig att ck är nog farligt, jag har ont här och jag har ont där, väckte till och med min pojkvän så att han skulle ta min puls! Kokobello! Idag känns allt bra och snart har hälften av de 3 första helvetes-dagarna gått!
    mandarin: duktigt att du höll dig! Snart har du gått i mål!
    kotten_79: vad sägs om att följas åt i detta?

• Foxy Lady

Vi följs ju så klart åt allihopa! Men jag tänkte eftersom du började idag och jag igår...

• Foxy Lady

millyL! Wow - 10 kg! Grattis! Det var verkligen ingen dålig bedrift! Mycket motiverande för oss andra!

• Foxy Lady

Puffeli puff!
    Är nästan beroende av att läsa motiverande och peppande inlägg just nu!

• Foxy Lady

Hej Kotten_79!
    Jag tycker att de smakar helt okej men har just nu ett fruktansvärt sug efter mat! Försöker hitta på bortförklaringar för mig själv så att jag kan äta när jag kommer hem från jobb... Usch, vad det är jobbigt nu! Måste försöka vara ståndaktig!

• Foxy Lady

Tack millyL! Min pojkvan har precis forsokt fa mig att komma ihag mitt mal och vad jag stravar efter! Han lyckades sa det kanns bra nu!
    Vad tyckte du om de tre forsta dagarna? Fjarde vet jag sjalv inget om eftersom jag aldrig kommit sa langt!
    Tack for supporten - det ar ibland det som gor skillnaden mellan att ata och inte!

• Foxy Lady

Hur går det för er tjejer? Själv är jag nu på den 3:e dagen, förväntar mig att idag kommer att vara den tuffaste! Men snart är man förhoppningsvis i ketos och då ska det minsann brännas fett!

• Foxy Lady

kotten_79: Har du provat vaniljen med lite kanel i? Smakar lite som kanelsnäckor eller nåt...

Mimmimus: Det är bara att ta nya tag! Dessutom så är det ju så att i världen utanför ck behöver man mat och äta och det du hade ätit var inte alls så farligt onyttigt! Så klanka inte ner på dig själv utan försök att lyfta dig själv istället! För vi som har läst om dig här på bt vet ju hur duktig du har varit hela tiden!

PS! Jag trodde att idag skulle vara asjobbig men faktiskt inte... Inte ännu i alla fall

• Foxy Lady

Hej millyL! Hunger ar en stark kraft som ibland ar omojlig att motsta, man ar mansklig helt enkelt... Se det bara som ett litet "bump in the road" och sen fortstter du pa den vag du har foresatt dig! Det klarar du!
    Sjalv var jag lite tuff i eftermiddags men inte sa tuff nu dock... Har varit elak mot min m2b dessutom bara for jag var frustrerad... Dag 3 ar snart over, blir det battre imorgon, tro? Verkar som alla tampas med hungerskanslor hela tiden, oavsett hur lange man gatt pa ren kur, stammer det?

Svar på tråden cambridge anhängare!