• SB_Helena

cambridge anhängare!

Mno
    Härligt att du ska komma igång också=) Jag började på en startvikt på 106 kilo och har nu hittills gått ner till 80 kilo. Tränade och åt mat med lågt GI men nu börjar det stanna av så därför tänkte jag kör Cambridge de sista kilona. Jag vet inte vad jag har för målvikt. Jag är 1.82 så kanske 70 kilo, får se hur man ser ut=) Jo jag tränar på gym, Body Pump, Core och på konditionsmaskinerna. Men jag märker nu på tredje dagen att man inte orkar lika mycket som vanligt. Så jag tror man ska försöka ta det lite lugnare när man går på ren kur. Håller tummarna för dig, bara man överlever de första dagarna så kommer det gå strålande. Berätta hur det går =)

• SB_Helena

Mno

Jag ska väga mig på lördag då har det gått en vecka, hoppas det då har gett något resultat...=)

• SB_Helena

Vanezza
    Det har du säkert rätt i tack för ditt svar=)

Nu ska jag iväg till gymmet så att man inte sitter hemma och tänker på mat eller tittar på matlagningsrogram som visas hela tiden...(-_-)

• SB_Helena

Mno
    Självklart du gör det, ta dig bara igenom de tre första dagarna. Det där med städning är ganska bra, fast jag lever i en studentlägenhet så det går nog tyvärr ganska snabbt=) Jag har snart klarat av dag 4 och förutom sömnsvårigheter och frossa så har det gått bra.

Anna
    Hur går det för dig??

• SB_Helena

Varför var det roligt=) Man har ju hört personer råka ut för värre saker och jag var inställd på det värsta. Så då tyckte jag att det var ok.. Kul att man kan roa andra =)

• SB_Helena

Ok ja då var det lite kul=)

• SB_Helena

Det kanske man borde göra, så man inte går hungrig...Tåls att tänka på=)

• SB_Helena

Mno
    Hur tycker du att det har gått är det jobbigt? Själv lider jag av otroliga sönsvårigheter och det måste ha med kuren att göra. Jag har nu hittills varit vaken i 25,5 h=( Hoppas jag lyckas somna.

Hur vet man att kroppen kommit in i ketos eller är det bara ketossticks som kan bekräfta det?

• SB_Helena

Härligt =) Så då bränner man fett nu antar jag...Just keep on going.

Gloriousgirl
    Hur går det för dig? Kan tänka mig att det inte går lika snabbt nu som i början. Du är helt klart min inspirationskälla. Fortsätt kämpa mot kilona=)

• SB_Helena

Min frossa har i alla fall försvunnit,det gjorde den på femte dagen så håll ut. Och nu har jag också lyckats sova några timmar, fast det kommer vara svårt att komma i säng i natt...men men. Jag har sommarlov nu =)

Svar på tråden cambridge anhängare!