• Foxy Lady

cambridge anhängare!

Hej kotten_79!
    Jag tyckte att dag 2 var absolut varst om man jamfor med dag 1 och dag 3... Sa jag forstar dig! Men dagen ar snart over och du ska se att det kanns battre nar imorgon kommer och du har hallt dig idag! Kom igen snackan det har fixar vi!!!!
    PS! Konstigt hur latt det var att lagga pa sig dessa extrakilo nar det ar sa svart att ta av dem!

• Foxy Lady

Hej kotten_79! Hoppas att det gick bra igår! Jag tyckte att det var jättesvårt att sova för jag var så hungrig! Ja du får fråga jag vägde 76 kg i måndags när jag startade och mitt mål är 60 kg men kan även bli typ 65 kg beror lite på hur man ser ut! Jag är 168 cm lång (kort!)

Lycka till millyL! Det fixar du!

• Foxy Lady

Jag håller med dig kotten_79, jag har heller aldrig tyckt att jag ser överviktig ut, på sin höjd - mullig, men inte mer... Men nu ska man bli smal! Tjoho!

• Foxy Lady

Okej, nu har jag det superjobbigt! Hungern bara river i magen! Dag 4 är inte kul den heller! När blir det bättre???!!!

• Foxy Lady

En vecka känns nästan oöverkomligt just nu! Sitter och läser i gamla trådar för att hitta motivation!

• Foxy Lady

Tack Gloriousgirl!
    Jag tänker INTE bryta kuren! Men ibland behöver man stärka motivationen lite! Mitt mål först och främst är att klara 1 vecka på ren kur och sedan förhoppningsvis längre! Jag har ju redan gått ner 2 kg och det är ju en bit på väg i alla fall! Hur mycket gick du ner första veckan?

• Foxy Lady

Vill gå ner till 60 kg, tror jag... Så har 14 kg kvar!!!!!!!!!! Om bara vågen kunde visa på en 6:a nån gång... Ja, jag vet att det bara är fjärde dagen med ck men man är ju otålig!

• Foxy Lady

Hur mycket har du kvar, Gloriousgirl?

• Foxy Lady

WOW!!! Vad duktig du är! Det var verkligen roligt att höra! En riktig fighter!

• Foxy Lady

Hej kotten_79!
    Jo, det har gått, men det har inte varit lätt (se inlägg ovan )! Men nu är jag då inne på femte dagen och jag tycker nog att jag blir starkare för varje dag som går... Nu har jag gått ner 2,3 kg och det är ju i alla fall en början!
    Jag håller med dig att det är värst på kvällen, gick o la mig kl 21.30 igår för att inte hungern skulle bli för stark! Men ta nya tag idag, kotten_79! Tänk inte att allt är förlorat nu för det är det ju inte! Kom igen, tjejen det fixar du!

Hej Vanezza!
    Välkommen in i gänget! Oj, 17 veckor! Får man fråga hur mycket du gått ner hittills?

• Foxy Lady

Hur går det för dig millyL förresten?

• Foxy Lady

Kotte_79

Jag känner igen mig på pricken! Är oxå stark på dagarna men kvällarna är mycket tuffare! Har lite ångest inför helgen nu eftersom man inte jobbar och är fullt lika sysselsatt men jag har bestämt att jag ska måla om köket!
    Jag tycker att det är kanon om du kan hålla dig ända till nästa fredag och jag tror faktiskt inte att en dag gör så mycket om man sen sätter igång dagen därpå igen! När man läser gamla trådar är det ju många som har ätit något när de gått på ren kur men ändå varit framgångsrika i sin viktminskning!
    Vi ska på studentfest på tisdag och det tycker jag är lite jobbigt faktiskt... Det känns som allt som avviker från vardagen är jobbigt just nu!

• Foxy Lady

Hej Fuji!
    De heter Ketostix, men jag sa bara ketosstickor.

• Foxy Lady

Ha en trevlig helg tjejer och lycka till i den eviga kampen mot frestelserna!

• Foxy Lady

Tjenixen tjejer!
    Har inte varit sa aktiv i traden den senaste tiden eftersom jag pa den femte dagen at och skulle naturligtvis starta kuren direkt igen nasta dag men sa blev det inte!!! Jag har sa klart gatt upp de 3 kg jag gick ner da sa det ar dags att starta igen! Kopte min brudklanning i lordags och nu ar jag motiverad igen! Aterkommer nar jag startar! Lycka till tjejer!

• Foxy Lady

Foxy Lady is back on track!
    Bröllopet närmar sig med stormsteg och nu är det dax att gå ner i vikt på riktigt!

Hur går det för er andra?

För er som inte vet har jag hängt här lite då och då (när jag startat med CK på nytt - x antal ggr!)

Svar på tråden cambridge anhängare!