• Mno

cambridge anhängare!

FRU Elli:

Jag har lite delmål. Tills september innan våran Bali resa vill jag ha minst gått ner 10 kg till, då har jag sammanlagt gått ner 15 kg. Men det gör ju absolut inget om jag har gått ner mer... Men jag vill väga runt 60 kg, så då är jag nere på 65kg då har jag ju bara 5 kg kvar, såjag hoppas att jag orkar hålla ut, vill ju vara fin till bröllopet.

får man fråga varför du ville börja med Ck???

• Mno

Ann-ie:

tackar!!!! Jo, det känns underbart!!!
    Nu har jag inte långt kvar, hoppas bara att det går lika fort dom kilorna som dom här första!

Hur går det för dig??

• Mno

Fru_Elli:

Jag började därför att jag ska gifta mig om ett år, jag känner att jag vill att det ska gå fort så att jag hinner vänja mig vid min nya stil, och för att vi ska åka till Bali. Vill kunna visa mig i bikini utan att känna mig som ett fetto jämfört med dom andra.. hihi...

Hur går det för dig nu då??? Tycker du det är jobbigt???

• Mno

Fru Elli:
    Jag vill gå ner 15 kg till... minst...
    det ska jag ta på ren kur i alla fall, hur lång tid det tar vet jag inte...
    Men jag kommer fuska på midsommarfton.. hihi...

Sen blir det inget fusk på ett BRA tag!!!

Du då?? Inget fuskande eller??

• Mno

Jag fattar inte hur jag ska klara av 15 kilo till!!!! Denna veckan har jag nog inte gått ner något alls känns det som! Vågar inte väga mig på torsdag :o(

Jaja... hoppas det går bättre för er andra!!!

• Mno

FRU Elli:

Jag hoopas du har rätt... men idag känns det som det kan kvitta!!!!
    Jaja, jag ska kämpa på!!!

Kul att det går bra för dig!!!!

• Mno

AJAJAJ!!! Nu har jag fuskat! Fast det hade jag ju redan bestämt! Men jag har ändå dåligt samvete.
    Men i alla fall på tisdag börjar väll det jobbiga igen!
    Men jag har bara 4-5 veckor kvar som jag ska köra på ren kur... så det är ju underbart!

Hur går det för er andra?????
    Jag har kommit i mina vita byxor och min kjol, jag är överlycklig!!!!

• Mno

Fru Elli:

Jag har ca 10-15 kg kvar.. å jag hoppas att det bara tar 4-5 veckor till!!!! Men det ska fixa sig!!!
    MEn med motion och träning så ska det fixa sig!

Ann-ie:
    Hur mycket är det du vill gå ner??
    Självklart så ska vi fixa detta!! Vi får komma in här å peppa varnadra! Då går det!

• Mno

Gloriousgirl:

Åhh... GRATTIS!!!! Vad kul för dig!!!!
    Hur mycket väger du nu när du nått din målvikt???
    Jag läängtar tills jag får börja äta.. tugga! Men förhoppningsvis har jag inte så många veckor kvar....

Åhh, än en gång GRATTIS!

• Mno

Åhh.. nu kommer det gå långsamt för mig! Jag ska äta ett mål dagligen ocg dricka 2. Min konsulent stänger i en månad å jag har inte råd att köpa för 4 veckor direkt... men sen kör jag på igen i augusti!!!!!
    Huvudsaken är ju den att jag fortsätter att gå ner!

Svar på tråden cambridge anhängare!