• Lina L

Erfarenheter av Rosenrot?

Någon som har erfarenheter av Rosenrot? Mitt mål är väl att bli lite mer fokuserad på jobbet och på studierna samt kanske få lite mer ork/lust/tid till min älskling

Har ni testat tjejer??

• Svar på tråden Erfarenheter av Rosenrot?
  • Swiss!

jag har testat! vet inte om jag blev så himla pigg men en sak är säker: jag fick mer lust! det var som en liten boom, haha!:)

• Lina L

Swiss

Ohh det säger du! Inte illa

• jag vill gifta mig!!!

jo, jag! Jag har testat rosenrot och de funkade jättebra på mig! jag pluggar och inför tentaperioder har jag ofta tagit rosenrot och det har funkat jättebra! jag blir i alla fall "glad och pigg" av dem.

• K.C

på mig märktes ingen skillnad alls. tror att jag är immun mot allt som inte är kemiskt.

• Kiaaa

Kan inte heller påstå att det gav så jätte mycket resultat.
    Ev så kan det vara lite psykologiskt men... det är ju inget farligt.. så testa. Det kanske funkar för dig.

• Lina L

Har nu inhandlat "mirakel-roten"! Vi får se...

• Sandi99

Återkom gärna! Jag är också nyfiken!

• Filli

jag åt rosenrot ett tag.. ska bara säga att de första gångerna blev jag så trött att jag bara var tvungen att sova i över två timmar.
    Helt skumt. Jag frågade på hälsokosten om detta och hon sa att det kunde vara så att jag var i så stort behov av att sova och när jag åt rosenroten som kallas "naturligt antideprisiva" och fick "ro" i kroppen så blev jag sömnig. Tänka sig vad skumt... Lusten blev inte större men däremot känslen vid samlag =)

• Yster

Har inte direkt känt någon skillnad. Men det vanliga problemet är ju att man inte vet hur det hade varit om man inte tagit pillren...

Var dock vaksam på att rosenrot slår ut p-piller. Står tydligen på vissa förpackningar men inte alla.

/Yster

• Filli

oj det visste INTE jag! bra att veta då mat äter p-piller. Tycker det är dåligt att det inte står på förpackningen för det är en såpass viktig sak att framföra.
    jag köpte 80 tabletter för 250 kr.

• smul

Jag provade rosenrot i höstas då jag pendlade mycket (tidiga mornar och sena kvällar). Kände mig mycket piggare (se till att det är ganska hög koncentration av rosenroten i tabletterna, det ger mer effekt).

• Yster

Filli:

Jag kände likadant när jag fick veta detta. Hade ingen aning då jag tog dem men just då var detta som tur var inget problem. men man får ju lite skrämselhicka ändå.

Svar på tråden Erfarenheter av Rosenrot?