bailine
Är det ngn som har provat bailine, och isf gav det resultat och vad kostade det?
Är det ngn som har provat bailine, och isf gav det resultat och vad kostade det?
Ganska dyrt!Jag betalade ca. 5000:- (lite drygt) för 20 gånger. Visst gick jag ner i vikt och cm, men inte jättemycket och sedan så vet man inte om det beror på Bailine eller den stränga dieten man går på... Det finns inga mirakelkurer, tyvärr. Jag tycker iaf inte att det var värt pengarna.
Vad är Bailine för något??
Bailine är muskelträning med hjälp av elektroimpulser. Du kan läsa mer på www.bailine.com .
Jag har gått på Bailine över ett år nu. Det funkar helt klart - man tappar cm i kroppen. Jag har tappat runt 180 cm i midja, stuss, ben mm. Vill man gå ner kg gäller det att äta bättre dock. Det som dock är viktigast för mig är att Bailine tränar upp mina rygg- och magmuskler, eftersom jag har dålig rygg.
Har du tappat 180cm i midjan??? Ojoj, det var riktigt mycket. Men då måste du ha gått ner rejält i vikt också?
Nej, nej... inte i midjan bara!! Utan om man lägger ihop de cm jag tappat i midja, stuss, lår, knä och runt bysten...
Fast det är det som facinerar mig mest - jag har inte tappat mycket i vikt direkt... några kg bara.