Hmm..funderar lite..
Det står såhär under den bilen jag kikat på..
"Hummer H2 Limousine
Vi erbjuder privatpersoner samt företag en komfortabel och krocksäker resa i två av Europas mest extrema H2:or. För Dig som inte vill vara en i mängden; det enda som slår en ankomst med en H2, är att komma med båda våra bilar på rad!
Förutom traditionell limousine-service så lämpar sig H2:orna perfekt som rullande/stationära reklampelare vid mässor och fotografering mm. Med 10 års erfarenhet av att driva och leda företag inom beställningstrafik erbjuder vi god service och kvalité.
Pris: 1500kr för den första timmen, därefter 1000kr/timme."
Sen kollade jag under "svar på dom vanligaste frågorna" och hittade detta..
"Vad ingår i priset? Bil och chaufför i 3 timmar från att bilen anländer till avtalad plats. Maximal körsträcka på 6 mil. Därefter 300kr/timme och 30kr/mil.
Går det att hyra bil för kortare tid?
Nej, då stor del av jobbet ligger i att göra bilen och sig själv i ordning, ingår det alltid 3 timmar när en bil kör ut. Man bör även räkna med att vid de flesta högtider tar det längre tid än man tror. "
Det går alltså inte att hyra en bil typ 1 timme bara..Och det stod ju på Hummern 1500 kr för första timmen,sen 1000 kr / timme..Innebär det alltså att om jag skulle hyra den så skulle allt som allt gå på 3500? Hittar ingenstans där man kan fråga,men hur uppfattar ni det?