• ~ 27 Aug ~

Hyra hummer?

Min sambo vill så väldigt gärna åka Hummer från kyrkan och jag har hittils sagt att jag inte vill,men jag tänkte överraska honom och se till att vi får åka det iallafall..(om det nu går)

Någon som vet nån som har en Hummer,eller någon som hyr ut sådana?

• Svar på tråden Hyra hummer?
  • ~ 27 Aug ~

Det kan man iofs göra,att jag inte tänkte på det..

Hehe..Ja,jag fattade inte vad min sambo menade först när han snackade om att han tyckte att en Hummer e så läcker å tuff osv..

• ~ 27 Aug ~

Mjaa..liiiite tuffa e dom väl..

Tack!

• ~ 27 Aug ~

för evigt:

Jo hade man haft hennes nummer så..

• ~ 27 Aug ~

raskan:

Okej,tack för tipset!

• ~ 27 Aug ~

puffar upp den här tråden lite..

• ~ 27 Aug ~

LeeLooKarin:

Åhh va synd,jag bor i Stockholm..

Men tack så supermycket för hjälpen iallafall!!!

• ~ 27 Aug ~

Walerius Hanson:

Tack tack!

• ~ 27 Aug ~

Hmm..funderar lite..

Det står såhär under den bilen jag kikat på..

"Hummer H2 Limousine
    Vi erbjuder privatpersoner samt företag en komfortabel och krocksäker resa i två av Europas mest extrema H2:or. För Dig som inte vill vara en i mängden; det enda som slår en ankomst med en H2, är att komma med båda våra bilar på rad!
    Förutom traditionell limousine-service så lämpar sig H2:orna perfekt som rullande/stationära reklampelare vid mässor och fotografering mm. Med 10 års erfarenhet av att driva och leda företag inom beställningstrafik erbjuder vi god service och kvalité.
    Pris: 1500kr för den första timmen, därefter 1000kr/timme."

Sen kollade jag under "svar på dom vanligaste frågorna" och hittade detta..

"Vad ingår i priset? Bil och chaufför i 3 timmar från att bilen anländer till avtalad plats. Maximal körsträcka på 6 mil. Därefter 300kr/timme och 30kr/mil.

Går det att hyra bil för kortare tid?
    Nej, då stor del av jobbet ligger i att göra bilen och sig själv i ordning, ingår det alltid 3 timmar när en bil kör ut. Man bör även räkna med att vid de flesta högtider tar det längre tid än man tror. "

Det går alltså inte att hyra en bil typ 1 timme bara..Och det stod ju på Hummern 1500 kr för första timmen,sen 1000 kr / timme..Innebär det alltså att om jag skulle hyra den så skulle allt som allt gå på 3500? Hittar ingenstans där man kan fråga,men hur uppfattar ni det?

• ~ 27 Aug ~

drea:

Ja,verkligen..Det var ju synd..
    Har försökt hitta massa andra sidor men inget napp..

• ~ 27 Aug ~

Sweetchili:

Tack för tipset! Du har ingen hemsideadress till dom eller nåt?

Svar på tråden Hyra hummer?