Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006

Hej på er!

Här är en till som också tänkt boka någon av kyrkorna i Örgryte och väntar på att det skall bli 1:a september. När hade ni tänkt att gifta er? Själv hoppas jag på någon helg i maj. Har ni varit och tittat inne i kyrkorna ännu?

• Vårbrud -06

ninni7805 & Lindha

Tack så mycket!

• Vårbrud -06

Hej på er igen.

Om jag får följa med på fika så kan jag troligtvis också den 10/8.

Det hade varit kul att träffa er. Ni ligger ju långt före med planeringen.

• Vårbrud -06

ninni7805

Jag kikar varje dag på denna tråden, fast jag är lite fåordig
    Det var bara tänkt att jag skulle få lite tips mm när jag gick in på BT första gången, men det var inte lätt att slita sig efter några dagar.

• Vårbrud -06

Är det någon plats och tid bestämd för fikan nästa onsdag?

• Vårbrud -06

Jag slutar 17.30 så för min del hoppas jag på att träffas lite senare, runt 18. Jobbar vid gårda. Hur är de med er andra?

• Vårbrud -06

hmm kollade resvägen på västtrafik och insåg att jag inte alls hann till 18.00, men däremot till 18.15 =)

• Vårbrud -06

ninni7805

Jag hade fest i den stora byggnaden vid gräfsnäsgården för ett år sedan. Den stora lokalen var bra och mysig för fest men jag skulle nog aldrig vilja ha en bröllopsmiddag eller liknande där. Det är ett underbart läge men jag tyckte det luktade lite unket och gammalt inuti. Det är möjligt att annexet är annorlunda, men det är vad jag tycker iallafall.

• Vårbrud -06

Trädgårdföreningen blir väl bra? Vid ingången precis vid heden? Hur skall vi känna igen varandra?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006