• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

fika fika fika fika

jag vet inte när jag kan så det är bäst om ni andra bestämmer en tid och så får vi se om jag kan hänga med.. jag har det lite körigt i schemat nu nästa vecka och veckan efter (v.37 börjar utbildningen för väktare och den är rätt så körig).. men som sagt bestäm ni så rättar jag mig efter er :)

kanske är för snabbt på men fika imorgon kanske?? som det ser ut nu så kan jag iaf.. ni andra??

• ninni7805

oki... jag tar tillbaka mitt fikaförslag :( jag kan inte själv ju... m2b hade redan bokat oss med hans kompisar och ölkväll... kul det oxå förståss :)

• ninni7805

trollvinter:
    kan du göra mig en tjänst när du är på ADA imorgon?? skulle du kunna fråga henne om det är ok att ta med egna stenar man skulle vilja ha i sin ring? och om hon kan hjälpa till med att ta bort dom från den ringen dom sitter i just nu??
    har precis kommit på att jag har en ring som är för stor och som har 1 safir o 2 diamanter i och det är ju onödigt att den ligger o skräpar ;)
    skulle du även kunna fråga om det "drar ner" priset om jag tar med mig egna stenar?
    åhh va gullig du är om du kan ta reda på detta när du ändå ska dit ;)

• ninni7805

trollvinter o vårbrud-06:
    håller mina tummar hååååååårt idag för er

lindha:
    hur va träningen igår? träningsvärk? ;) kan ju bara säga att jag knappt kunde röra mig häromdagen när jag kört första styrkepasset med killarna på jobbet............

• ninni7805

grattis till er båda!!!!
    såå skönt att det löset sig för er

nu ska jag bort till botaniska trädgården och ta lite kort tänkte jag.. måste ju förnya portfolien med lite höstbilder ju.

nästa vecka är riktigt körig för mig när det gäller fika.. och veckan efter det oxå tyvärr, men bestäm ni ngt datum så får vi se om jag kan....

• ninni7805

gomorron tjejer
    joodå det är morgon för mig... jag jobbade till 04 imorse så jag har precis vaknat... seeeeg kan jag ju bara säga, inte van att jobba natt.. men men det ger goa pengar ;)

princess:
    jobbit med din kompis!! men du ska se att det kommer bättra sig nu när hon ringt! bröllop kan väl inte vara tråkit ;) hihi.. nää men jag kan hålla med lindha i det hon säger om att ni kanske är i olika del av era liv.. men jag vet hur det känns att en del kompiisar bara gliiiiiider iväg :(
    men som sagt: hang in there!! det kommer lösa sig ska du se!!

trollvinter:
    hur gick det hos ADA igår?? kom du ihåg lilla mig eller hade du fullt upp med din ring? hoppas du hittade en sten som passar perfekt för din underbara ring

yrvädret: (ochni andra förståss)
    angående fika nästa vecka kan jag som det ser ut nu bara på måndagen.. vid 17-tiden..
    ngn mer som kan då????? vore kul att ses igen

idag ska vi se på lokalen.... vet att jag tjatar ;) lite trist att det regnar, men men det blir säkert bra!

kram på er!

• ninni7805

wohoooo nu är lokalen bokad

• ninni7805

fika måndag:
    ninni
    majbruttan
    yrvädret

fler???

åhh va kul med hus!! vill oxå.. ska visa m2b husen i älvängen senare idag tänkte jag.. och fjäska lite ;) det är ju bra priser om man jämför med göteborg och som sagt: allt finns ju där.. enda negativa är alla backar, men det får man väl se som träning ;)

• ninni7805

kan nog inte heller fika imorgon :(
    måste fixa lite till syrran och mitt företag och tvätta............
    kanske på lördag??

• ninni7805

angående fika: jag kan bara i helgen den här veckan.. och nästa vecka är jag totalt upptagen.. har ju väktarutbildningen då med prov och grejer så jag måste va en duktig flicka och plugga ;) och lära mig en massa skojigt

lokalen vi hyrt är gräfsnäsgården-annexet i slottsskogen vi blev helt sålda på den!! inte jätte stor och lite sliten, men helheten va perfekt!! vi har tänkt att ha dansen ute på dansbanan somligger precis utanför (bara att hålla tummarna att det blir fint väder och varmt på midsommaraftonen) och brudparsskålen ute på gräset utanför och bara själva middagen inne.. men blir det regn så får vi lösa det då ;)

• ninni7805

princess:
    va kul att biljetterna är bokade
    du ska se att flygresan inte blir så hemsk som du tror.. du är ju ändå nygift och har din man med dig som får hålla handen och trösta ;)

• ninni7805

majbruttan:
    japp det tror jag med ;)

• ninni7805

ojojoj här hade det hänt grejer...
    GRATTIS vårbrud va kul att ni fick huset!! och ett himlans bra pris!

jag kan INTE fika nästa torsdag.. jag har väktarutbiildningen hela veckan och kommer ha fullt upp med att plugga inför provet på fredagen på torsdagskvällen tror jag ;)

• ninni7805

princess:
    snygg frisyr!!! o slöjan va himla läcker den me ju

är sååå trött nu.. va tvungen att gå upp kl 5 imorse för att hinna bort till utbildningen tills 8 imorse......... fasen va segt det va att hålla sig vaken den första timmen av utbildningen, men sen piggnade jag till ;) får lov att säga tt jag än så länge är mkt nöjd med utbildningen!! har hållt på med juridik hela dagen och det är riktigt kul
    imorgon blir det självförsvar... mörbultad man kommer bli ;)

• ninni7805

yrvädret:
    nu ska jag röra ihop det ännu mer för dig: inte ericson o inte nokia utan siemens

• ninni7805

yrvädret:
    jag kan fika så du blir inte ensam ;) ngn mer???

idag är jag mörbultad!!! har ont i hela kroppen... kommer väl se ut som ett enda stort blåmärke ikväll ;) men attans va kul det va och framför allt nyttigt!!! skulle vilja gå en hel kurs i bara självskydd!!

bröllopsplanerandet ligger helt o hållet på is just nu... blir väl mer om ett litet tag.. tänkte ta tag i det där med inbjudningsformuleringen snart..... kan ju ta ett tag o få till den rätta formuleringen ;)

princess:
    kul med klänningen!!! hur mkt kommer du få ge för den? o har du fått den andra såld eller hur blev det med dom pengarna??

• ninni7805

angående fikan är det bättre om ni bestämmer en dag och så ser vi om jag kan... har ju inte ngt fast schema, och därför vet jag inte hur jag jobbar från dag till dag, men jag kan säkert komma o fika

princess:
    otroligt bra att du både fick pengarna OCH behålla klänningen!!! då kommer du ju tjäna på det hela ju ;) förhoppningsvis iaf ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006